Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline94 US$
eDreams94 US$
Agoda.com94 US$
StayForLong
Travelocity
Beoordeeld op 4 september 2021 via mobiele applicatie

Mooie locatie in het centrum en bij de haven van Oost-Vlieland.
Hotel heeft een fijne, klassieke uitstraling met veel originele details.
Personeel erg vriendelijk en ontbijt perfect geregeld.
Jammer dat de wifi vanaf vrijdag tot en met maandag niet functioneerde. Een kleine attentie ter compensatie had het hotel gesierd.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 22 juni 2021

We hebben overnacht in een standaard kamer. Een eenvoudige kamer met prima bedden en schoon. Helemaal niets op aan te merken. Het ontbijt, in de prijs inbegrepen, is uitstekend. Ruim assortiment. Prijs / kwaliteit staat mede hierdoor wel op een erg hoog niveau! Oh ja en de meer dan vriendelijke service, ja...wij zien nu al uit naar ons volgende verblijf in dit hotel!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 20 mei 2021

Wij hadden een standaardkamer en die was bijzonder gehorig (kan ook niet anders is een heel oud pand) . badkamer is al gemoderniseerd en hoop dat de rest van de kamers ook volgt. beetje oubollig. Ontbijt prima geregeld (in coronatijd). Receptiepersoneel mag nog op cursus klantvriendelijkheid.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 8 april 2021

We verbleven in een charmekamer met eigen terras en het was heerllijk. Zeer sfeervol, goed bed, beste douche ooit en heel rustig. Met een tafeltje op de kamer genoten van goed ontbijt & diner. Uitstekend geregeld. Absolute aanrader!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 30 januari 2021

We hebben een leuk verblijf achter de rug die goed was verzorgd ondanks deze moeilijke periode.
Het ontbijt en diner word goed geregeld via de keuken van Plezant.
Voor de geruststelling mag worden opgemerkt dat het Coronabeleid goed word nageleefd.

Kamertip: Kamer nummer 105 geeft een mooi uitzicht over de Waddenzee en de haven.
Datum van verblijf: januari 2021