“Heel fijn restaurant”

Grand Café de Oude Stoep
Geclassificeerd als nr. 5 van 26 Restaurants in Vlieland
Keukens: Nederlands
19 augustus 2021 beoordeeld

Regelmatig heerlijk gegeten, fijn personeel en gezellige tent. Ook heel flexibel als je vraagt wat de vegan mogelijkheden zijn!

18 augustus 2021 beoordeeld

Vandaag lekker gelunched bij Hemels. Tegenwoordig een extra warm welkom met je (voor)naambordje op tafel, leuk! Het is erg gezellig zitten, sfeervolle inrichting. Leuke brede kaart en heerlijk eten. Aanrader!

11 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden kabeljauw besteld en ons daar op verheugd. Wat op ons bord lag was op zich best lekker, maar absoluut geen kabeljauw. Waarschijnlijk panga, waterig en zonder vissmaak. Je proeft vooral de garnituur. De prijs was wel van kabeljauw, voelt beetje als oplichting. Jammer, want het terras aan de Waddendijk maakt het een mooie plekje om te eten. Maar voor ons niet weer.

27 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker gegeten, als hoofdgerecht de kabeljauw, en het uitzicht is echt fantastisch.

Achter het restaurant zit een verhoogd terras waardoor je uitzicht heb op het wad. Een plekje is niet te reserveren, dus wees op tijd.

Verder liep de bediening vlot en was men vriendelijk. Zeker een aanrader om eens te gaan eten.

Datum van bezoek: juli 2021
10 juli 2021 beoordeeld

Prachtig en groot buitenterras. Goede kaat.. Prettige bediening.Prettige sfeer.
Gegeten op maandag 5 en donderdag 8 juli 2021. We komen er graag terug.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Grand Café de Oude Stoep bekeken, bekeken ook

In Grand Café de Oude Stoep geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.