“Jaardagsdiner van onze 88-jarige moeder”
Beoordeling van Restaurant Zuiver

Restaurant Zuiver
Geclassificeerd als nr. 1 van 24 Restaurants in Vlieland
Keukens: Europees, Frans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: Wij serveren elke dag een 5 gangen menu van de chef voor 42,50 euro per persoon. (wij serveren geen a la carte of kindergerechten) gesloten van 7 januari tot 7 februari
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle kinderen, kleinkinderen en het eerste achterkleinkind (plus de complete kouwe kant) werden op een fantastisch 5-gangendiner getrakteerd door onze jarige “moeder”. Hierbij onze excuses aan de overige gasten voor de “overlast”. Want wij hebben een fantastisch avondvullend diner genoten, waarin het plezier afgemeten kon worden aan de decibellen. Ook het eten was buitengewoon goed. Prachtig opgemaakte gerechten. Verrassende creaties en gebruik van ingrediënten. En dat alles culminerend in voortreffelijke smaaksensaties en mondbelevingen. We starten met een carpaccio. Prima maar uiteindelijk het minst verrassende gerecht. De kabeljauw in thee met garnalenkroket was daarentegen super. Origineel en fantastisch hoog op smaak. De zeebaars was ook meer dan uitstekend en werd mooi begeleid door de pastinaak en knolselderij. Het kaasplateau was zoals een kaasplateau moet zijn. Mooie keuze aan kaassoorten gepresenteerd in echt ruime porties. Heerlijk. Het dessert zag er fraai uit en ik als niet-liefhebber van ijs heb ik zeer genoten van het overheerlijke bosvruchten ijs. Al met al hebben we er als groep een onvergetelijk familiediner genoten. Een dag later werden in heel Nederland alle horecagelegenheden voor 3 weken gesloten vanwege het Coronavirus. Toeval? Geluk is onze familie in ieder geval niet vreemd.

10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

op zondag 1 maart hebben wij hier gedineerd. 5 gangen met uitstekende wijnen. men serveerde zelfs een witte wijn van kasteel Genoels-Elderen. De favoriete wijn van mijn dochter. Ook de prijs/kwaliteit is top.
als u op Vlieland bent ga dan zeker hier dineren.

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep hier gegeten. Altijd mensen die geen vis of wijn lusten.
Prima alternatief en iedereen was dik te vrede.

Echte aanrader voor een ontspannen en sociaal etentje. Personeel heel vriendelijk met meer dan kennis.

Thnx

15 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten inclusief wijn arrangement, samen met mijn dochter. Bediening was uitstekend met goede uitleg .eten was verrukkelijk.

Datum van bezoek: januari 2020
29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het vijfgangendiner was prima, de wijnen erg goed....
Maar... het lange wachten vooral voor het dessert en zelfs voor de rekening is een smetje op een perfecte avond. Waarom niet even scherp blijven, ook als je zaak vol zit? Drie kwartier wachten tussen gerechten is écht te lang.
Genoeg gezeurd. De internationale gerechten waren verrassend en lekker met uitstekende bijpassende wijnen. Daarom toch vier sterren.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Restaurant Zuiver bekeken, bekeken ook

In Restaurant Zuiver geweest? Deel je ervaringen!