2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 120
Hotels.comUS$ 120
PricelineUS$ 120
TravelocityUS$ 120
AlgotelsUS$ 137
Agoda.comUS$ 199
Beoordeeld op 20 september 2022

Heel mooie kamers! Alles was netjes in orde! Bij aankomst werd ik onmiddellijk geholpen en was geen vraag teveel!
Ik kreeg ook een gratis upgrade van mijn kamer Ondanks dat de luchthaven vlakbij is, heb ik geen last gehad van vliegverkeer. Het ontbijt was in buffetvorm waardoor je op je gemak kon ontbijten en je meerdere porties kon nemen. Het personeel was heel vriendelijk, steeds werd je vriendelijk begroet! Ook door het kamerpersoneel

Datum van verblijf: september 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 augustus 2022

De kamers zijn mooi, ruim, goede bedden en een mooie badkamer. Wat bij mij minder scoorde: het hotel is erg druk met veel transit toeristen van overal, waar een duidelijke stress voelbaar is. het ontbijt wordt genomen in een afscheiding van de lobby, en ook hier is het druk en voel je de spanning van alle toeristen.

Datum van verblijf: augustus 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 juli 2022

Heel fijn en schoon Hotel, Erg aardig en vriendelijk persoonlijk personeel.
Als er iets ontbreekt staan zij meteen voor je klaar, zowel bij de receptie als het ontbijt. Een echte aanrader. Wij komen steeds weer terug

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 29 mei 2022

Kindvriendelijke hotel. Ruime kamers en aardige bemanning. Te bieden van de pendelbus is prima. Van luchthaven tot hotel is kostloos maar op weg naar airport heen kost maar vijf euros. Ontbijt is ruime en lekker. Ons kamer was dicht bij de weg naar luchthaven en daarvan kreeg we wat verkeersgeluid.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 22 mei 2022 via mobiele applicatie

Wat een fijn luxe hotel is dit zeg!

Wij hebben hier 1 nachtje geslapen en hebben genoten. Het hotel is luxe en het personeel is heel behulpzaam.

Van de drukke weg naast ons en van Schiphol hebben wij geen last gehad. Alles is goed geïsoleerd.

Enigste min punten was de waterdruk van de douche die was zeer zwak.

Ontbijt was goed en uitgebreid!

Kamertip: Parkeren koste ons 15,- voor 1 dag.
Datum van verblijf: mei 2022