Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com94 US$
Hotels.com94 US$
Priceline94 US$
eDreams94 US$
Travelocity94 US$
Destinia.com155 US$
Beoordeeld op 3 juni 2021

Welkomstgevoel bij binnenkomst. Upgrade van de kamer, allemaal extraatjes, zoals verblijf op de 10e verdieping met een geweldig uitzicht. Shuttlebus van en naar Schiphol.
Na een middagje shoppen in het centrum van Hoofddorp en Schiphol, hebben we veel gebruik gemaakt van de kamer, die van alle gemakken is voorzien incl. de enorme badkamer met een ligbad. Prima bedden. We hebben vooral genoten van het uitzicht. De vliegtuigen vliegen letterlijk voor je ramen. Prachtig.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Hyatt Place Amsterdam Airport, Guest Services / Front Office van Hyatt Place Amsterdam Schiphol Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2021

Beste DH19782021,

Bedankt voor uw positieve score en de aardige woorden. Ik ben blij om te zien dat u genieten van de gratis upgrade en de vriendelijke service!

Denisha Thielman

Beoordeeld op 25 mei 2021

Prima locatie voor weekendjes weg, veel mooie plaatsen niet ver van deze locatie, Haarlem, Bloemendaal aan Zee, Zandvoort, Bergen aan Zee, Hoorn en de bollenstreek Lisse/ Hillegom.
Heerlijk ontbijt, veel keuze. Nu nog op de kamer, maar straks weer gezellig in 't restaurant.
Gratis parkeren.
Winkeltje
Als je ets vergeten bent (tandenborstel bijvoorbeeld) kun je dat bij de receptie vragen.

Beoordeeld op 18 mei 2021

Fijn hotel met vriendelijke en behulpzame mensen. Schone ruime kamer. Goed ontbijt (volgens Corona richtlijnen - dus ga er vanuit dat het ontbijt nog beter is als je weer in het restaurant kan eten). Goede centrale locatie dichtbij Amsterdam, Zandvoort, Haarlem, bollenstreek, etc.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Hyatt Place Amsterdam Airport, Gastenservice/Front Office van Hyatt Place Amsterdam Schiphol Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2021

Beste 141annemiekv,

Bedankt voor uw positieve score en de aardige woorden.

Team Hyatt Place Amsterdam Airport

Beoordeeld op 17 mei 2021

Ik heb daar geslapen tbv verlenging van mijn American Airlines miles. Heerlijk geslapen en uitgerust. Prima bediening, mooie en rustige kamers. Op de kamer gegeten, bij het hotel restaurant besteld. Het was heel goed geregeld.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Hyatt Place Amsterdam Airport, Gastenservice/Front Office van Hyatt Place Amsterdam Schiphol Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2021

Beste Xavier,

Bedankt voor uw positieve score en mooie woorden!

Team Hyatt Place

Beoordeeld op 15 mei 2021

Alles in het hotel was brandschoon. Aardige medewerkers en soepel verloop. De muren in het hotel zijn superdik dus niks gehoord van de gang, of andere kamers. De badkamer was prachtig en ruim opgezet. Er was zelfs een loungehoek in de kamer met hoekbank.

Beste Robin,

Bedankt voor uw positieve score en mooie woorden!

Team Hyatt Place