“Dinertje erg matig”

Keukens: Diner
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Prachtige ambiance. Personeel staat er genoeg, zien echter geen werk. Blijven te lang aan de telefoon discussiëren . Komen niet kijken of er nog iets gewenst wordt door de gasten. Groenten zijn ver te zoeken: 2 blaadjes sla en daaroverheen een blikje mais uitgestort. patat en vlees of vis ruim voldoende. Je kunt net zo goed naar een gezellige snackbar voor dit eten.

Datum van bezoek: juli 2020

19 april 2020 beoordeeld

Vanwege Corona Restaurant Dicht hierdoor was het duikgebied rustig en hebben genoten van het zicht onder water
Snoekbaars werd onvriendelijk
Daar je niet mag vissen in deze plas zie je dus veel vis
Als het restaurant open is is dit dus een place to be

Datum van bezoek: april 2020
2 februari 2020 beoordeeld

Gekozen voor het 3 gangen menu van de chef. Het vlees was veel te ver voorgebakken en droog en taai geworden. Ook de vis was droog en weinig smaakvol. Drankjes werden laat gebracht. Na een opmerking hierover gaf de bediening aan dat ze met de leidinggevenden zou overleggen hoe ze ons zouden kunnen compenseren. Hier is vervolgens niet meer op terug gekomen. Waardeloze ervaring dus en absoluut geen aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
8 januari 2020 beoordeeld

We kregen de gevraagde tafel toegewezen. Personeel was vriendelijk. Werden gewaarschuwd om niets in de auto te laten liggen ivm autoinbraken. Toen wij vroegen om een bordje om het broodje op te leggen, was het antwoord "doen wij nooit". 4 voorafjes en 4 hoofdgerechten, waaronder 2 x de zeeduivel. Deze rook onaangenaam op het bord. Er bleek een graat van bijna 2 cm dikte in te zitten en de vis kwam er niet goed vanaf. Onze gast heeft het "uit beleefdheid" opgegeten, maar had nog nooit zoiets vies gegeten. Mijn man heeft het bord in zijn geheel geretourneerd. Op de vraag of het gesmaakt had, hebben wij dus NEE geantwoord. Zij heeft de kok gevraagd en die vond dat de vis gaar was en er goed uitzag/rook. Als compensatie kregen wij 4 koffie aangeboden. Tijdens het hoofdgerecht werd ook de keuken geschrobt met desinfecteer, en dat is verre van aangenaam. Wij hebben deze klacht eerst aan het restaurant schriftelijk meegedeeld, daar is echter in het geheel niet op gereageerd. Reden waarom wij het nu plaatsen. De rekening bedroeg 165 euro.

Datum van bezoek: januari 2020
5 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tot nu toe mijn beste restaurant in Hoofddorp! Ik ben al vaak in Hoofddorp uit eten geweest, maar vandaag was ik positief verrast. Wat een gezellige sfeer, vriendelijk personeel, heerlijke gerechten en wijn, etc. Een kadootje, ik kom zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Restaurant Long Island bekeken, bekeken ook

Hoofddorp, Haarlemmermeer
Hoofddorp, Haarlemmermeer

In Restaurant Long Island geweest? Deel je ervaringen!