“Op een donderdagavond waren”
Beoordeling van De Oude Griek

De Oude Griek
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 12 van 55 Restaurants in Leidschendam
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een donderdagavond waren er maar 2 andere tafeltjes bezet dus we konden gelukkig zonder reserveren terecht.
Mooie inrichting met muurschilderingen en indirecte verlichting via het plafond wat voor een gezellige sfeer zorgt. Als starter kregen we een glaasje ouzo van het huis.
Gekozen voor een schotel met verschillende vleessoorten. Was lekker en er worden verschillende kruiden gebruikt waardoor het niet allemaal hetzelfde smaakt.
Als nagerecht gekozen voor de baklava, een flink stuk wat erg lekker was.
Bij de rekening kregen we nog een glaasje met een kruidnagellikeur van het huis.
Alles bij elkaar gewoon lekker gegeten zonder verrassingen.

Datum van bezoek: maart 2020

15 februari 2020 beoordeeld

Niet heel bijzonder grieks gegeten in Leidschendam. 1 x Gyros en 1x Bifteki heel matig.
Bij een vriendelijk aanbod van brood met wat kruidenboter kregen we ook nog ongevraagd Tzatziki wat alles bij elkaar dan € 9 moet kosten.

Datum van bezoek: februari 2020
28 januari 2020 beoordeeld

Wat een tegenvaller de laatste keer!
Ik bestel zo'n 4 a 5 x per maand mijn eten bij de Oude Griek.

Vorige week een Mix Grill besteld. Ik ben hier zeer ontevreden over en al helemaal dat mijn klacht totaal niet wordt opgelost.

Ik heb 1,5 uur op mijn eten moeten wachten, nadat ik na een uur zelf had gebeld werd er telefonisch aangegeven dat de bezorger al een tijdje onderweg was, heel bijzonder aangezien het adres 3 minuten bij jullie vandaan is.

Conclusie: eten was lauw. Vervolgens merkte ik niet alleen op dat mijn eten lauw was maar er bleek ook geen friet en salade bij te zitten.

Het enige wat geleverd was, was vlees met tzaziki.

Vervolgens heb ik direct gebeld want misschien kon de rest nog nabezorgd worden. Ik ontving de voicemail. Vervolgens nogmaals 4 x gebeld en 4 x de voicemail terwijl jullie nog uren open zouden zijn. Kansloos dus.

Nadat ik maar mijn lauwe vlees met tzaziki had opgegeten wou ik telefonisch mijn klacht bespreken, dus belde nadat ik uitgegeten was. Uiteraard ontving ik weer de voicemail.

Nadat ik dacht dat het wellicht te maken kon hebben dat mijn telefoonnummer in de negeerstand stond aan jullie kant, heb ik vervolgens een paar minuten later via een ander telefoonnummer gebeld en toen kreeg ik direct iemand aan de telefoon.

Toen ik vervolgens aangaf dat ik 1,5 uur op mijn lauwe eten zonder friet en salade heb moeten wachten gaf de medewerker aan dat ik niet de enige was met klachten deze avond, want er waren meerdere klachten van andere klanten en dit kwam door de drukte.

Daar had ik het maar mee te doen volgens de medewerker. Toen ik vroeg of dit zijn enige antwoord was, kreeg ik te horen dat hij een ober is en dat hij er ook niets aan kon doen. Ik moest mijn klacht neerleggen bij de bezorger, want het was zijn fout.

Ook een verder excuus dan dat het druk was en dat ik mijn klacht moest indienen bij de bezorger zat er niet bij. Ik heb mij daar heel erg aan geïrriteerd.

Ik heb een week geleden ook een email naar jullie gestuurd omtrent mijn klacht en ook deze wordt totaal genegeerd. Ik moet nog een antwoord krijgen.

Ik wil bij deze in ieder geval aangeven dat jullie op deze manier tevreden klanten kwijtraken. Ik bestelde immers zo'n 4 a 5 x per maand bij jullie.

Het kan een keer gebeuren dat het bij jullie druk is, en dat ik dan vervolgens 1,5 uur moet wachten op mijn eten, maar om dan het eten lauw te bezorgen, zonder friet en zonder sla dat kan gewoon niet en hoe er dan wordt omgegaan met een klacht vind ik gewoonweg niet kunnen. Ik schrijf normaal nooit klachten, maar dit keer kon ik het niet laten.

Dit was daarom ook de laatste keer dat ik bij jullie iets heb besteld.

Datum van bezoek: januari 2020
5 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen geregeld eten bij de Oude Griek.
Het eten is altijd goed, de bediening vriendelijk en niet te duur. Voor ons een vast adresje!

Datum van bezoek: januari 2020
22 september 2019 beoordeeld

Op de bonnefooi op een zaterdag vond naar “de oude Griek’ gefietst. Jaren geleden ooit eens langsgereden en toen zeiden we al tegen elkaar, leuk om daar eens te gaan eten. Nou eindelijk ervan gekomen…..:)
We waren op tijd, er was nog plek, 2 tafeltjes vrij….

Het is best sfeervol aangekleed, de aankleding is een beetje een mix van alles. Alsof ze niet zo goed een keuze konden maken…voelt wel gezellig aan. De ruimte is niet zo groot, er staan best wat tafels in en je merkt dat het personeel zich er tussendoor moet manoeuvreren.

Personeel is vriendelijk, niet allen ervaren. We moesten best even wachten op de drankjes die we besteld hadden. Komt mogelijk door de drukte. Helaas geen welkomstdrankje (ouzo) mogen ontvangen…

Het bestelde eten kwam daarentegen wel veel sneller dan verwacht. Er waren best grote groepen aanwezig, daarom dachten we dat we lang zouden moeten wachten.
Door de groepen wel rumoerig, je kan elkaar dan lastig verstaan. Er was een jarige, bijna iedereen in het restaurant zong mee.

We hebben gegeten: “Zakinthos”: Kipfilet, varkenshaas, souflaki en giros en “Giros speciaal”: Giros uit de oven, groente en feta afgeblust met wijn.

Mooie porties, niet overdreven veel, netjes opgediend, voldoende bijgerechtjes erbij. We hebben lekker gegeten! (Behalve de salade met kool, die was smakeloos..)

Als dessert hadden we een baklava (Zoete lekkernij van fijn bladerdeeg met een vulling van walnoten, ijs en slagroom), die wilden we delen. Dit was geen enkel probleem en daarbij ieder een cappuccino.

De baklava vond ik dan wel heel raar opgediend. Heel veel slagroom en die aardbeiensaus erbij…..ik vind het er niet bij horen en totaal niet smaken…

Al met al een goede avond gehad en we willen nog wel een keer terug komen om een ander gerecht uit te proberen.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die De Oude Griek bekeken, bekeken ook

Leidschendam, Den Haag

In De Oude Griek geweest? Deel je ervaringen!