“Thuis ook prima!”

De Heerlijkheid
Geclassificeerd als nr. 9 van 55 Restaurants in Leidschendam
Keukens: Europees
20 maart 2020 beoordeeld

Een diner thuis laten brengen, Alles was prima verzorgd, goed verpakt en dus op temperatuur en het was heerlijk! Laat je niet kisten door een virus ga thuis lekker uit eten dankzij de Heerlijkheid!!

Datum van bezoek: maart 2020
ossiesayshi, Eigenaar van De Heerlijkheid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2020

Dank voor de leuke reactie!

19 februari 2020 beoordeeld

Lekker pasteitje met zelfgemaakte ragout. Hoofdgerecht mals vlees en lekkere frietjes. Toe een apfelstrudel. Was erg lekker.

15 februari 2020 beoordeeld

Valentijn diner met live muziek. Restaurant was via reserveringen geheel bezet. Zeer gewaardeerde amuses (tezamen op 1 bord voor ons 2) vooraf, een niet te groot hoofdgerecht en lekkere toetjes met veel smaken (weer op 1 bord) toe. Een zeer geslaagd diner! Jammer alleen dat er teveel door de muziek heen werd gepraat. Met een roosje als presentje na afrekenen gingen we tevreden naar huis.

2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig restaurant met personeel die aandacht voor je heeft. Ze hebben dit jaar jubileum en dat is terecht. Geen zin om te koken en toch voor een klein prijsje uiteten. Ga lekker naar de Heerlijkheid! Ook een leuke combi met een theaterbezoek in Leidschendam.

1 februari 2020 beoordeeld

Gezellige eetgelegenheid. Schappelijke prijzen. Vriendelijk personeel en goede kok/keuken. Niet al te groot wat de intimiteit ten goede komt. Een beetje "ons kent ons" eetgelegenheid. De menukaart? Voor iedere smaak zijn er mogelijkheden. Kort samengevat? Een aanrader voor een smakelijk menu en "even er uit"!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die De Heerlijkheid bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland

In De Heerlijkheid geweest? Deel je ervaringen!