“eindelijk een top pizza in nederland”
Beoordeling van Gina

Gina
Geclassificeerd als nr. 12 van 55 Restaurants in Leidschendam
Keukens: Italiaans
5 weken geleden beoordeeld

ons hotel restaurant stelde ons teleur en moesten we uitwijken naar de buren ( met pizza in Nederland al slechte ervaringen gehad ) deze keer niet . de pizza was top en mijn 5 collega's waren allemaal wild van de pastas .

Datum van bezoek: augustus 2021

16 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer the mall bezocht en besloten om daarna te lunchen bij dit restaurant. Het was kwart over 2 en wij moesten rond kwart over 3 weg. Aangezien er nog een uurtje tussen zat besloten wij dit niet aan te geven. Een simpel voorgerecht besteld en een spaghetti aglio e olio zonder kaas. Om 10 voor 3 vroegen we hoe lang nog zou duren. 10 min werd aangegeven. 3 uur werd nog niets geserveerd. Weer 10 min. Om 10 over 3 gaf ik aan dat we bijna weg moesten en zeiden ze dat we dat eerder moesten aangeven. Om kwart over 3 werd het eten geserveerd. Er zat kaas op de spaghetti dus deze konden we niet eten. Serveerster was niet vriendelijk. Geen goede ervaring. Wij zullen de volgende keren de andere restaurants proberen.

Datum van bezoek: juni 2021
29 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ken Gina van enkele jaren geleden en toen was het echt een leuke tent. Inmiddels is het verval wel toegeslagen. Vieze toiletten, het interieur binnen moet je smaak zijn zullen we maar zeggen, maar dan het terras…. Het overdekte deel is een betonnen plaat met wat tafels. De zonwering is oud en vies. Je krijgt nog geen placemat op je tafel en in de olielampjes zit gewoon de schimmel.
Wat ongelofelijk zonde dat dit zo is vervallen. Schrob dat scherm schoon, verf de vloer en zet wat gezelligs op tafel. Zo ingewikkeld hoeft het toch niet te zijn.

De bediening was verder erg aardig maar ook onervaren en een tikje kortaf.

Dan het eten, heel eerlijk, ook dat kan echt beter. Een salade met te weinig dressing, tiramisu die overduidelijk niet zelf gemaakt is. Pizza waar de rucola op ontbreekt. Het is het allemaal net niet.
En dat is zonde want deze tent heeft alle potentie!

Datum van bezoek: juni 2021
20 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

een goed ontbijt voor de zondag? GINA maakt dat. Gezellig op het terres aan het water..
Krijgt diverse broden en beleg.. zowel zpet als hartig.Daatnaast ook nog een eitje joghurt en een sapje

Datum van bezoek: juli 2021
11 juli 2021 beoordeeld

Teveel olijfolie dreef we bijna in..hoe dan? En met kaas erover heen? Nooit meer erheen..toilet te vies voor woorden..

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Gina bekeken, bekeken ook

In Gina geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.