“Slechte ervaring. ”
Beoordeling van Brasserie de Berk

Brasserie de Berk
Geclassificeerd als nr. 9 van 95 Restaurants in Bergen op Zoom
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaker bij de berk gegeten en zijn hier gaan eten omdat het altijd naar wens was. Echter personeel was onvriendelijk (een goedenavond of smakelijk eten kwam er niet eens vanaf). Eten en drinken werd op tafel gezet zonder iets te zeggen. Eten zelf was ook niet goed (vooral de sushi en carpaccio). Toen we dit aangaven werd er weinig interesse getoond.
Zonde want het is een prachtige locatie maar wij komen niet meer terug.

Datum van bezoek: augustus 2020

22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen eigenlijk best wel vaak hier eten. Is ook altijd goed geweest. Nu de eerst keer na Corona. Het vlees van mijn vrouw was taai en de sushi was slecht. Veel te klef en koude tempura garnalen. Het enige wat ok was is de tonijn sashimi. Heb begrepen dat er een andere kok is. Als dat zo is maar gauw de oude terug vragen.

Datum van bezoek: juli 2020
14 juni 2020 beoordeeld

Wij zijn hier gaan eten na heropening 1 juni. De maatregelen omtrent het virus werden goed in acht genomen. Echter was het eten niet goed! Flauw en duur m.b.t. kwaliteit. We hadden het idee dat het eten niet vers was maar ingevroren. Vooral de gerechten met vis. Het voorgerecht met sushi was bovenal dramatisch. Wij komen hier met regelmaat en dit was dan ook een onplezierige verassing. We hebben ons ongenoegen aangegeven bij het personeel en kregen als reactie 'Ja, dat is een mening'. Wij komen voorlopig niet meer terug!

Datum van bezoek: juni 2020
22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne plek om na een boswandeling even wat te drinken. Mijn zoontje wilde heel graag op een studiedag samen in een huisje chocolademelk drinken. We hadden geluk, er was er een vrij. Gezellig zo met kleedjes, haardje en een muziekje. Jammer wel dat de appeltaart koud geserveerd wordt en de wafel met chocoladesaus uit een flesje, prijs - kwaliteit vind ik voor die wafel niet in verhouding. Al met al wel een onbetaalbaar moment zo samen.

Datum van bezoek: februari 2020
20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was goed. Netjes verzorgd en smaakvol. Een zakenlunch kun je er goed organiseren. Het is sfeervol binnen, maar ook buiten. Wel was het binnen erg donker, wat best heftig is als je in het licht daarna buiten komt.

Een aanrader en daarom krijgt deze brasserie alle sterren.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Brasserie de Berk bekeken, bekeken ook

Bergen op Zoom, Noord-Brabant

In Brasserie de Berk geweest? Deel je ervaringen!