“Authentiek Italiaans restaurant”
Beoordeling van Napoli

Napoli
Reserveren met
Napoli is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 106 Restaurants in Bergen op Zoom
7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant Napoli is een traditioneel, authentiek Italiaans restaurant. De meeste gerechten worden aan tafel bereid en/of opgediend. Heel leuk om te zien, maar vanwege de krappe zitting, in ons geval, ook wel onhandig en storend.

De mooie wijn van de wijnkaart werd passend geprestenteerd met grote wijnglazen. Zowel de pasta als de tournedos waren beide lekker.

Liefhebbers van verse (Parmezaanse) kaas kunnen hier goed terecht.

Goede bediening en al met al een zeer prettige ervaring.

27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede sfeer. Bereiden van het eten aan de tafel heeft geen meerwaarde. Duurt ook redelijk lang als de groep groot is.
Mals vlees. Ik vind parmezaanse kaas en olijfolie heerlijk; maar niet over mijn tournedos.

22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 16 jaar uit Bergen op Zoom te zijn vertrokken, hadden we nu de gelegenheid om bij Napoli te gaan eten. Niets veranderd in positieve zin. Ik werd zelfs herkend door de trouwe dame die hier al zoveel jaren werkt! Heerlijk gegeten en met alle egards ontvangen! Bravo!!

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer erg heerlijk gegeten. Het blijft een goed restaurant. Alle tafels bezet. Komen zeker nog eens terug

16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt superlekker eten met verse producten. Geen pizza’s maar heerlijke pasta’s en supermals vlees. Ze flamberen aan tafel, indien gewenst. En als je jarig bent zingt Marion een liedje in het Italiaans.

Reizigers die Napoli bekeken, bekeken ook

Roosendaal, Noord-Brabant
Bergen op Zoom, Noord-Brabant

In Napoli geweest? Deel je ervaringen!