“Heel smakelijk gegeten van bezorg menu!”
Beoordeling van Het Spuihuis

Het Spuihuis
Geclassificeerd als nr. 1 van 95 Restaurants in Bergen op Zoom
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja, je moet wat. In deze Corona tijden, met alle restaurants gesloten. ‘T Spuihuis pakte de handschoen op en begon een afhaal en bezorg service.
Voor ons de eerste keer dat wij hiervan gebruik maakten. Het is goed bevallen.
We hadden tweemaal een zelfde driegangenmenu besteld , om het niet te ingewikkeld te maken.
Het pakket werd keurig op tijd afgeleverd.
Alles netjes en apart verpakt. Met nummers er bij die verwijzen naar de bijgevoegde teksten.
De bisque van Hollande garnalen, die slechts opgewarmd moest worden smaakte zoals het hoort.
De zeebaars en de gamba’s waren luchtdicht verpakt en moesten gebakken worden, de groentemix langzaam verwarmd, evenals de aardappeltjes, de saus moest in de magnetron. Conclusie: heel smakelijk.
Als dessert, eenvoudig om klaar te make: een kaasplankje. Ook goed.
De rekening was € 73,50. Normaal.
Kortom: wij waren tevreden en gaan dit vaker doen.

Datum van bezoek: maart 2020

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht lekker geluncht in Het Spuihuis. Overheerlijk. Tot nu toe nooit beter gegeten in Nederland.

Datum van bezoek: maart 2020
5 maart 2020 beoordeeld

Ga hier dineren en je hebt een avond gevuld met luxe, heerlijke gerechten, goede bediening en service. Amuse is standaard en al je wensen worden meegenomen als je daarom vraagt. De Chef-kok is een kunstenaar op het bord en elk gerecht een schilderijtje vol met kooktechniek. Het is en blijft genieten in het Spuihuis.

Datum van bezoek: februari 2020
12 januari 2020 beoordeeld

Als nieuwe gasten van het Spuihuis hebben we genoten van het heerlijke eten en de prima vakkundige bediening. Echter wij kregen een plaatsje boven toegewezen, waar we de geluiden onder ons en naast ons zo doordringend waren dat we nauwelijks elkaar konden verstaan. Een doordringend kabaal. Dit was het enige minpuntje van een super diner....Echter wel jammer.

Datum van bezoek: januari 2020
4 januari 2020 beoordeeld

Dit restaurant is de voornaamste reden om een verblijf in Bergen op zoom te boeken , ronduit schitterende gerechten in een uniek kader. Te mooi om waar te zijn.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Het Spuihuis bekeken, bekeken ook

Bergen op Zoom, Noord-Brabant

In Het Spuihuis geweest? Deel je ervaringen!