Beoordeeld op 18 augustus 2019

Super leuk en goed hotel!! Heel goed ontbijt! En de kamer zag er top uit!
Ik zou hier zeker nog een keer naartoe gaan! Bed was wel hard. En kamers erg gehorig! Maar verder was het super top!! Voor iedereen aan te raden!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 april 2019

Hotel gezocht in de buurt van het centrum voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Beetje gedateerd de kamers netjes bedden en linnen goed verzorgt. De bar beneden goede bediening kortom een degelijk Hotel.

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Al jaren slaap ik hier regelmatig om vrienden te bezoeken.

Ontbijt nog nooit gedaan.
Vriendelijk personeel.
5 min van lopen vanaf het centrum.
Parkeren is betaald maar je kan ook iets verder parkeren zodat je gratis staat. Achter de ah/aldi

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 27 februari 2019

Perfect hotel! Alles was perfect in orde, hygiëne was zeer goed. Letterlijk alles was schoon. Ik liet me oordopjes onder het bed vallen en zelf daar was het perfect schoon. Enige minpunt was dat het heel gehorig was. Voor de rest leuke hotel.

Kamertip: Het is echt heel gehorig. Als je in de douche bent en iemand loopt langs, dan hoor je diegene heel goed.
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

Hotel net buiten het ‘echte’ centrum, deels betaald parkeren daarom.
Kamer niet in hotel zelf, maar in huis 30 meter verderop.
Zeer vriendelijke ontvangst, redelijke kamer, enigszins gedateerd maar wel voldoende.
Ontbijt is ook redelijk, wel bijzonder: er liggen plastic zakjes zodat je een broodje extra kunt smeren/maken om mee te nemen.
Alles bij elkaar: ruime voldoende, maar net niet goed genoeg voor 4 bolletjes.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde alleen