Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (611)
Beoordelingen filteren
611 resultaten
Waardering van reizigers
101
239
157
80
34
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
101
239
157
80
34
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
14 - 19 van 611 beoordelingen
4 weken geleden beoordeeld

matige keuken en beperkte keus bovendien had de bediening meer omzet kunnen genereren ,indien meer aanwezig ! ze zijn te weinig met hun job bezig. (niet klantvriendelijk) .Wat slaapkamer betreft ,doorzakkende matras, kamerindeling (519) zeer vreemd ,met stoelen + nachtkastje achter het bed geplaatst om kennelijk de achterwand overeind te houden ?

Datum van verblijf: september 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank dewandel1948
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lopend naar de kamer zie je het afbladderende behang in de hal. We hadden een ruime gehandicaptenkamer. De stoel voor gehandicapten in de douche was beschimmeld. De vloer totaal onder de kalkaanslag, overal boorgaten in de douche. Geen shampoo. Vies meubilair vol vlekken. Het bed was goed en goed geslapen. Het ontbijt was een uur voor sluiting halfleeg en werd pas na aandringen bijgevuld. Ongeïnteresseerd personeel. Erg matig hotel.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Martijn v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld

Sterren kunnen heel hard en diep vallen....zo ook de sterren van dit hotel.
Absoluut geen 4 sterren waard. Enigste pluspuntjes waren: de goede bedden en ontbijt. Om te kunnen douchen, moest je eerst in badkuip kruipen, heel miezerig straaltje water. En verschillende beschadigingen her en der, alsook in slaapgedeelte. Ook misten we een koelkastje voor het koel houden van water/medicijnen. Let op met inwisselen van cadeaukoffiekrt van postcodeloterij. Deze heeft een waarde van €10,00. Terwijl je daarvoor terug krijgt, een kop koffie en stukje gebak ter waarde van €6,00. Tot €7,00. Wat een oplichting!!! Helaas, al met al geen aanradertje!!!

Kamertip: Hadden extra bijbetaald voor zgn. 4sterren, vraag van te voren hoe of wat...wij hebben nml extra betaalt, maar niets van extra gemerkt.
Datum van verblijf: september 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Vakantiedag
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In tegenstelling tot 3 jaar geleden was dit bezoek slechts matig. Aan de receptie een formele en trage benadering. Geen persoonlijke of hartelijke ontvangst. De kamer was een standaardkamer, blijkbaar hadden we de vorige keer een upgrade , want het verschil was erg groot. Sombere ruimte, die echt wel een opknapbeurt kon gebruiken. De wellness daarentegen was mooi, goed verzorgd en ook wat persoonlijker.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Flyer726448
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Het hotel zag er redelijk netjes uit. het personeel was erg onvriendelijk
Die kun je beter naar de hotelschool terug sturen voor een vriendelijkheid cursus. Verder geen uitleg gehad waar we heen moesten en wat er allemaal te doen was.
Het ontbijt was wel redelijk.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank WesleyFocus
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken