“super goed gegeten bij knus restaurant op hoek van grote markt”
Beoordeling van Bistroclub de Stadsburger

Bistroclub de Stadsburger
Geclassificeerd als nr. 1 van 92 Restaurants in Bergen op Zoom
5 weken geleden beoordeeld

super goed gegeten bij Bistroclub de Stadsburger. Kwaliteit en keuze van de diverse gerechten echt heerlijk en zeer goede en professioneel bediening. Vooral de desserts zijn een aarader; cheesecake en frambozen toetje; heerlijk!

18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi familie bedrijf met klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Burgers in alle soorten, wij hadden een vegetarische burger die erg lekker was. Een gambaburger, een pittige Mexicaanse burger en 2 junior burgers. Heerlijk gegeten!
Ondanks de drukte een gezellig praatje gemaakt met de eigenaar. Zijn hele gezin werkt mee in het bedrijf, mooi om te zien, keiharde werkers.
Overigens ook heerlijke cocktails!
Verbaasd me niks dat ze nr.1 staan!

17 augustus 2021 beoordeeld

Super aardige en leuke bediening in dit sfeervolle restaurant. De huisgemaakte gebakjes zijn zeker aan te raden! Prijs is zeer goed wat je ervoor krijgt. Wij komen graag nog eens terug!

12 augustus 2021 beoordeeld

Een hapje gaan eten met onze jeugdzorg instelling. Ontzettende leuke mensen, lekker eten en meedenkend. Zeker een aanrader!

11 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig gegeten bij de Stadsburger! Enorm veel keuze, lekkere wijn en fantastische bediening! Wij waren hier voor de tweede keer, maar komen zeker nog eens terug!

Reizigers die Bistroclub de Stadsburger bekeken, bekeken ook

Bergen op Zoom, Noord-Brabant

In Bistroclub de Stadsburger geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.