“Bar Slecht!!”
Beoordeling van Watertuin Bergen op Zoom

Watertuin Bergen op Zoom
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Snelle hap in Bergen op Zoom
7 augustus 2020 beoordeeld

Vlees en vis medium besteld maar was nog droger dan de Sahara! Helft van de bestellingen niet ontvangen. Aardbeien waren zo vers dat het hooi er nog aan hing.. Glazen hadden meer vingerafdrukken dan een forensisch onderzoeker in een maand tijd onderzoekt. Macaron was nog harder dan een frisbee. Al met al niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2020

31 juli 2020 beoordeeld

Bij aankomst bleek dat het tijdelijke 3 gangenmenu al 2 weken geleden was afgeschaft, terwijl dit 2 dagen geleden nog op de website stond.
Vervolgens werd verteld van een nieuw concept van € 36,- dat aan de tafel zou worden uitgelegd.
De uitleg bestond uit hulp bij het scannen van iButler en daarbij hield het op.
Als snel bleek dat het bestellen van het hoofdgerecht de nodige problemen opleverde. Ten eerste konden we niet In een keer voor 2 personen het hoofdgerecht (vlees, groente en aardappelen) bestellen. Bij de 2e poging stopte de app. Na enig wachten kon voor de 2e persooneenhoofdgerecht worden besteld. Uiteindelijk kwam dan eerst de groenten,na enige tijd het vlees en weer aanmerkelijk later de frietjes.
Deze gang van zaken lijkt te zijn ontworpen vanachter het bureau, zonder enige kennis van het vak of de automatisering die daarbij gebruikt wordt.
Het eten was echter wel goed.
De gang van zaken verdiend dus ernstig verbetering!
De bediening bleef onder deze moeilijke omstandighedennetjes en vriendelijk.

26 juli 2020 beoordeeld

We gingen vol verwachting en waren aangenaam verrast door het mooie restaurant, maar daarmee was dan ook alles gezegd. De tafel was niet schoon, er lagen nog kruimels, dat was al geen goed begin. Toen het gedoe met het mobiel bestellen; we snapten er niets van en we hadden ook maar 1 mobiel bij ons, want we wisten niet dat je zo moest bestellen. Het leverde ons veel frustratie op. Na een uur hadden we allebei nog maar 1 klein bakje pastasalade gegeten (de naam salade is teveel eer, wat pasta met een stukje tomaat) en nog steeds geen drinken. Omdat we voor 2 personen bestelden en graag friet met saus, groente en wat erbij wilden, bleek het steeds te veel te zijn. Ook steeds heel lang wachten. Er kwam alvast een bakje warme satésaus, maar de friet kwam pas een half uur later, weer een half uur later de groente en zo maar door. Spullen werden niet afgeruimd, dus bij iedereen stonden de tafels vol Als nagerecht ijs besteld, kregen we 1 vorkje voor samen, want de lepeltjes waren op (??). Daarna nog wel een vorkje bijgekregen. Als afsluiter Irish coffee besteld, kwam de serveerster met 4 koppen, terwijl we er maar 2 besteld hadden. We werden heel onvriendelijk bejegend door haar. We gingen met een kater naar huis en hadden totaal niet lekker gegeten en veel frustratie gehad. Jammer, doe je best zou ik zeggen, het is een moeilijke tijd voor jullie en nu moet je klanten zien te winnen (en te houden!).

19 juli 2020 beoordeeld

Het begon met het feit dat je niet zelf meer mocht rondlopen en moest betalen via je telefoon. Het bestellen was ook beperkt en tussen de rondes in moest minimaal 10 min zitten. Het begon bij de sushi, de zalm op de sushi was niet roze meer maar grijs en het proefde ook als hele oude vis.....(meteen uitgespuugd in een servet). De friet werd laat en koud gebracht, de biefstuk doorgebakken en taai ipv medium ...... de carpaccio zag grijs ipv rood, toch nog geproefd maar ook dit weer uitgespuugd in een servet..... Normaal gesproken klaag ik niet maar dit ging echt te ver voor €41,- per persoon zoooo slechte kwaliteit. Vervolgens erover geklaagd bij de manager en gezegd dat we eigenlijk niet langer wilden blijven. Na 10 minuten wachten moest ik zelf de manager weer opzoeken (die was inmiddels weer verder gegaan met haar werkzaamheden zonder even naar onze tafel te komen ) en vragen wat er nu geregeld was.... we moesten afrekenen wat we gegeten hadden aangezien wij de enige waren die hadden geklaagd over het eten. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand lekker gegeten heeft daar bah bah. HIER KOMEN WE NOOIT MEER !!!!!! We kwamen helemaal vanuit boskoop .... ons etentje helemaal in duigen gevallen!!!!

19 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons geen etentjes meer in de Watertuin!!!! Moesten bestellen met de mobile..... dan kan maar het werkte niet zoals het moest de een had alles al en de ander niets na 10 minuten vragen naar de patat die stond al te wachten zei ze... ze haalde het en die was koud........van de sushi waren de hapjes met zalm niet goed... de zalm zag bijna wit en smaakte raar... aan de Capaccio te zien dachten we eerst maar ruiken en idd een van ons heeft zelfs geproefd, het was echt NIET goed.. We hebben hier in het begin wel meer gegeten.. maar zo slecht nog nooit gehad... totaal geen 41 euro waard... dus wij zijn eerder weg gegaan en kiezen voortaan een ander restaurant... Geen watertuin meer voor ons ........ qua bediening en eten een onvoldoende

Reizigers die Watertuin Bergen op Zoom bekeken, bekeken ook

Bergen op Zoom, Noord-Brabant

In Watertuin Bergen op Zoom geweest? Deel je ervaringen!