Beoordeeld op 7 maart 2020

Het personeel is uitermate behulpzaam, echter een goede opknapbeurt kan dit hotel wel gebruiken. Heerlijke sauna, lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Vind de 4 sterren niet terecht, hotel zelf een 2 en personeel een 4,5.

Beoordeeld op 6 maart 2020

Hotel is mooi gelegen in het bos. de kamer met balkon was groot, echter vloerbedekking, zowel in de kamer als in de gangen is dringend aan vervanging toe, versleten en veel vlekken. Wel schoon.
3 gangen diner viel wat tegen, vooral omdat de bediening te wensen over liet. Aardig maar onervaren personeel. Lang wachten terwijl er toch 3 obers rondliepen, ze moesten het echt nog leren. Ontbijt was prima. Omdat we hier via vakantieveilingen voor weinig geld terecht waren gekomen en een leuk bezoek aan Zutphen hebben gebracht, zijn we toch wel tevreden met Fletcher hoor.

Beoordeeld op 25 februari 2020 via mobiele applicatie

Kamer was echt smerig, tandpasta op de kraan en overal stof en spinnenwebben. Daarnaast was alles oud en versleten... Ontbijt viel ook een beetje tegen, alleen brood en broodjes met ranzige koffie. Personeel is wel super vriendelijk en behulpzaam, maar ik heb liever een schoon bedje.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 februari 2020 via mobiele applicatie

In dit hotel hebben we vele jaren steeds een plezierig verblijf genoten. Dat is nu helaas verleden tijd. Hier is sprake van ernstig achterstallig onderhoud en Fletcher-onwaardige kwaliteit. De trieste onverzorgdheid geldt ook voor de keuken, zowel het diner als het minimale ontbijt

Beoordeeld op 13 januari 2020 via mobiele applicatie

Ik had een overboeking ivm een defecte kachel in een een ander fletcher hotel. Hierdoor kreeg ik een luxere kamer.
Dit was super voor elkaar het ontbijt was goed en gevarieerd. Prima service
Personeel was heel vriendelijk

Datum van verblijf: januari 2020