Beoordeeld op 9 januari 2020

Schone en eemvoudige kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Ligging prima, dicht bij het strand. De centrale ruimte is echt prettig om samen te zijn, iets te drinken en een spelletje te doen

Kamertip: Bij ieder bed een stoel
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 7 januari 2020

Mooie locatie in Noordwijk, tegen de bossen aan! Prachtig!

Stay okay was schoon, vriendelijk personeel.
Gezamenlijke ruimte was leuk. Gezellig zitje.
Ontbijt simpel maar prima. Voor ieder wat wils!
Wij hebben genoten

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 20 december 2019

Mooie locatie, mooi pand, leuk ingericht. Prima ontbijt. Vtiendelijke bediening. Paar aandachtspunten 1) als je voor het eerst aankomt (en dus nog geen toegangspasje hebt) is het lastig om binnen te komen. De deur is dicht en er zit geen bel. 2) het trappetje naar het bovenbed vond ik erg onhandig.

Kamertip: Men moet zich wel van te voren realiseren dat men in een stapelbed slaap. Het trappetje naar het bovenbed vond ik erg onhandig.
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 22 november 2019

Prima hostel. Leuke sfeer en erg klantvriendelijk. Ontbijt is erg goed.
Diner niet in hostel genoten dus kan ik niet beoordelen. Lekker dicht bij de duinen en ook goed te doen met grote groepen. Prima bedden en kamer.

Kamertip: Neem een paar slippers mee. Omdat je vlakbij de duinen zit, kan je wel wat zand mee naar binnen nemen.
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 27 oktober 2019

Mooie locatie, kamers basic maar functioneel en schoon. Leuke bar. De duinen liggen tegenover de jeugdherberg. Mooie wandeling naar het strand en naar Langevelderslag met horeca. Leuk voor kinderen. Ontbijt prima, de ontbijtzaal was een beetje lawaaiig. Goed dat stayokay duurzaamheid in alle aspecten voorop stelt. Bijv. geen plastic verpakkingen bij ontbijt, automatische verlichting etc.

Datum van verblijf: oktober 2019