“Lekker eten op een prachtige plek op het strand van Noordwijk”
Beoordeling van Strandclub Witsand

Strandclub Witsand
Geclassificeerd als nr. 5 van 114 Restaurants in Noordwijk
Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 augustus 2020 beoordeeld

Erg lekker eten met een goede kaart en leuk personeel.
Zowel buiten als binnen mogelijk om te eten, goede Corona maatregelen.

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In mijn ogen de minste van de drie waar wij gegeten hebben (Tulum, Branding en Witsand. Vriendelijke bediening, eten redelijk. Lang wachten en lijkt allemaal wat chaotisch.

20 augustus 2020 beoordeeld

Witsand heeft een fantastische locatie in Noordwijk en profileert zich als trendy, Ibiza lounge style, beach house. To zo ver prima gelukt.
Hygiëne maatregelen zijn ook prima om.
Had problemen met de snelheid/reactie van bediening (was wel heel relaxed, duurde wat lang dus). Van bestellen tot serveren kostte ook wel wat tijd, maar dat is begrijpelijk rond lunch tijd. Ik had fish&chips besteld maar was geen goede keuze. De vis wat bijna gecremeerd (parade sprong van de vis af, zo hard gebakken) met als resultaat dat de vis natuurlijk gort droog was.
Hoop dat het een uitzondering was, verder prima locatie

14 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk diner gehad met goede buratta als vooraf, Tibet met lekkere verse groente en mijn man had de hele zeebaars, was een topper. Gin tonic daarna nog buiten op het strand gedaan met uitzicht op zee , altijd weer magisch mooi.

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent om een snelle hap en een drankje te doen. Mooi uitzicht over de zee. Eten is basic doch prima in orde. Het terras is mooi aangekleed en loopt mooi over in dat van 'buurman' Tulum. Al met al een leuke ervaring.

Reizigers die Strandclub Witsand bekeken, bekeken ook

In Strandclub Witsand geweest? Deel je ervaringen!