Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com158 US$
Priceline153 US$
Expedia.com158 US$
eDreams142 US$
Orbitz.com158 US$
Travelocity158 US$
Beoordeeld op 19 augustus 2021

Weet niet goed waar te beginnen...gedateerd, vervallen, vergane glorie.... We hadden er lang naar uitgekeken maar ons nachtje weg bleek een enorme teleurstelling. Het hotel is ooit écht luxe geweest maar anno 2021 is het dat toch echt niet meer...

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Kamer was duur en zeer gedateerd, niet heel erg schoon en het ontbijt was veel te duur. De kamer werd na de eerste nacht niet schoongemaakt, ook geen schone handdoeken, terwijl deze op de grond lagen. Na dit gemeld te hebben bij de receptie werd om 18.00 uur de kamer even opgeruimd en voorzien van schone handdoeken.

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Kamer prima, badkamer erg klein, niemand van de huishouding geweest tijdens ons verblijf, ideale ligging, sober aangekleed het hotel, miste koffie/thee faciliteiten op kamer, geen tafeltje op balkon, personeel vriendelijk, ontbijt prima, hadden liever in oranje hotel gezeten,maar daar waren geen kamers vrij met verbindingsdeur ivm de kinderen, leuk zwembad, over het algemeen tevreden, maar sommige dingen kunnen wat beter

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Wij vonden alleen bij het bed niet prettig hoe de topper opgemaakt, over de breedte en daardoor ging het schuiven als je omdraaide in de nacht tegen de lichtschakelaar aan. Verder hele goede service en vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Vreselijk hotel waar je bed niet verschoont wordt als je er zelf niet om vraagt ! Onvriendelijk personeel aan de balie, inchecken / uitchecken duurt erg lang 40 minuren omdat er maar 1 personeelslid achter de balie staat . Vreselijk oude stoffige kamer waar het beddengoed op de grond ligt, overal stof . Vieze glazen waar de jus d'orange resten nog inzitten, aan de balie om schone glazen gevraagd , noot gekregen, konden niet eens een kop koffie zetten bij gebrek aan schone glazen/ kopjes . Schoonmaken is bed recht trekken en prullenbak schoonmaken !! De restanten van nootjes en andere rommel lag onder het bed met een laag stof !!