Beoordeeld op 3 juli 2020

Het hotel is gedateerd maar de bedden slapen goed. Kamer was netjes schoon.

Door de corona maatregelen werd het ontbijt niet aangeboden via een lopend buffet maar het stond klaar op de tafel. Begrijpelijk maar probeer dan alsnog een goed ontbijt aan te bieden. Wij hadden beiden 2 kleine, harde, taaie broodjes, 3 plakjes kaas en ham om te delen en verder zoet beleg. Om hier überhaupt geld voor te vragen vind ik ronduit schandalig! De service en sfeer in deze ruimte was ook echt ondermaats.

Datum van verblijf: juni 2020
Radisson Blu, Marketing van Radisson Blu Palace Hotel, Noordwijk Aan Zee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2020

Veel dank voor het delen van uw ervaringen. ismans. We vinden het spijtig te lezen dat het ontbijt niet aan uw verwachting heeft voldaan. Excuses voor het ongemak. De feedback hebben we doorgestuurd naar onze F&B manager om te verbeteren. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen met ontbijt en service die volledig naar wens is!
Met vriendelijke groet, het Radisson Blu Palace Hotel

Beoordeeld op 2 juli 2020

prima, een gezellig hotel met vriendelijke bediening, mooie locatie, jammer dat door corona we niet gebruikt konden maken van het zwembad, maar ja daar kan niemand iets aan doen.
zeker een hotel om nog een keer naar toe te gaan

Datum van verblijf: juni 2020

Hartelijk dank voor uw review. abruin625340! We hopen u nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel, zodat u ook kunt genieten van ons zwembad! Het zwembad is overigens wel open op aanvraag (privégebruik), alleen de sauna en het stoombad zijn dicht. Met vriendelijke groet, het Radisson Blu Palace team

Beoordeeld op 30 juni 2020

Hotel scoort een voldoende, maar kamer was matig. Prima sanitair en bedden. De schoonmaak had echt beter gekund. Onnodig veel stof op sommige meubels en onder het bed. Voor een zakenreis prima, voor ontspanning is een balkon toch wel een minimale eis. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Datum van verblijf: juni 2020

Veel dank voor het delen van uw ervaringen, Arjen! Uw feedback mbt schoonmaak geef ik door aan onze supervisor van de housekeeping. Onze excuses hiervoor! Fijn om te lezen dat de bedden en het personeel een positieve indruk hebben achtergelaten! We hopen u nog eens te mogen verwelkomen bij ons in Noordwijk. Met vriendelijke groet, het Radisson Blu Palace Hotel

Beoordeeld op 30 juni 2020

WIFI problematisch bij het instellen ervan
Sommige terrastegels op balkon los wat voor gevaarlijke situaties zorgde
Airco luidruchtig, vooral bij het slapen (tenzij je deze uitzet)
Koffietafeltje was niet goed schoongemaakt en zat onder de koffievlekken

Datum van verblijf: juni 2020

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Uw feedback geef ik door aan onze technische dienst en housekeeping. We hopen dat u desalniettemin een aangenaam verblijft heeft gehad en hopen u nog eens te mogen verwelkomen bij ons in het hotel! Met vriendelijke groet, het Radisson Blu palace team

Beoordeeld op 14 juni 2020

Ik vond het een prettig verblijf .
Zelfs nu met de corona maatregelen voelt het verblijf gastvrij en ontspannen aan .
Ook het ontbijt was erg goed geregeld de tafels waren al voorgedekt voor je en dit was voor ons ruim voldoende

Datum van verblijf: juni 2020
Radisson-Blu-PHN, Marketing van Radisson Blu Palace Hotel, Noordwijk Aan Zee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2020

Beste Ramondeelen, fijn om te lezen dat u zo genoten heeft ondanks de maatregelen die we moesten treffen vanwege corona! Dank voor het delen van uw ervaringen. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen bij ons in Noordwijk! Met enthousiaste groet, het Radisson Blu Palace team