Beoordeeld op 16 maart 2020

Het was heerlijk om hier even een nachtje te verblijven. Lekker ontspannen in dit hotel. Kamer was prima. Enige min punt geluid van de ventilator/airco. Schone badkamer en wat ook fijn is een aparte toilet.

Datum van verblijf: maart 2020
Radisson-Blu-PHN, Marketing van Radisson Blu Palace Hotel, Noordwijk Aan Zee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Beste Bekkumvan, hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen! Fijn om te lezen dat u zo ontspannen heeft. Uw opmerking over de ventilatie geef ik door aan de technische dienst. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel! Hartelijk groet, het Radisson Blu team

Beoordeeld op 16 maart 2020

Personeel is zeer vriendelijk, kamer is schoon en het hotel beschikt over alle denkbare faciliteiten.
Parkeren is wellicht aan de dure kant, maar staat dan wel veilig in de parkeergarage.
Centrum en strand is op loopafstand.

Datum van verblijf: maart 2020

Beste DKlaassen, bedankt voor de mooie woorden! Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft! We geven uw complimenten door aan het hele team. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen! Met warme groet, het Radisson Blu team

Beoordeeld op 10 maart 2020

Hotel was compleet, kamers waren compleet en lekker groot. Alleen sauna valt tegen. We hadden een sauna dag gepland maar afgezegd vanwege de verplichting van badkleding en de grootte van de sauna en het zwembad

Datum van verblijf: maart 2020
Radisson-Blu-PHN, Manager van Radisson Blu Palace Hotel, Noordwijk Aan Zee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Hartelijk dank voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de kamer en het hotel. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel! Met warme groet, het Radisson Blu team

Beoordeeld op 9 maart 2020

Het was een fantastische weekend, wij hebben bij kunnen tanken met de mogelijke faciliteiten. Goed concept, erover nagedacht.
Verrassend was dat we toch nog een kamer met klein Zeezicht kregen. Er was in de mail iets misgegaan.
Fijn dat er toch nog aandacht eraan was besteed.

• Reistype: Reisde alleen
Radisson-Blu-PHN, Marketing van Radisson Blu Palace Hotel, Noordwijk Aan Zee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Dank voor het delen van deze positieve ervaring! Fouten proberen we altijd goed te maken met een beetje extra, fijn om te lezen dat het bij u helemaal is gelukt :). Hopelijk zien we u nog eens bij ons in Noordwijk! Warme groet, het Radisson Blu Palace team

Beoordeeld op 9 maart 2020

Echt een zalig hotel, en super personeel. lekker gegeten en ook het ontbijt was heel uitgebreid. Super gelegen nabij het strand. Je zag ook aan de andere gasten dat zij van dezelfde mening waren, ze liepen er allemaal helemaal ontspannen bij.

Datum van verblijf: maart 2020

Wauw, fantastisch om te lezen dat alles zo naar wens was, Christelvic! Hartelijk dank voor het delen van deze positieve ervaring. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel en u minstens net zo'n ontspannen ervaring mee te geven! Zonnige groeten uit Noordwijk, het Radisson Blu Palace team