“Fijne ambiance! Goed eten.”
Beoordeling van Branding Beachclub

Branding Beachclub
Geclassificeerd als nr. 11 van 114 Restaurants in Noordwijk
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie strandtent met vriendelijk personeel en fijne ambiance.
Eindelijk weer binnen eten!
Gerechten zijn goed van smaak, voldoende qua portie, goed gebalanceerd maar ook wel aan de prijs. Gerechten werden echter niet allemaal tegelijkertijd uitgeserveerd (+/- 5 minuten tussen eerste en laatste gerecht). Bij doorgeven bestelling expliciet aangegeven geen rucola te wensen, boodschap helaas niet doorgekomen tot in de keuken.

Datum van bezoek: mei 2021

3 juni 2021 beoordeeld

De maaltijden en drankjes waren prima, leuk menu.
Echter toen ik aangaf zwanger te zijn en daarom geen parmaham op mijn pizza te willen, werd mij gegarandeerd dat de ham gedroogd zou zijn en absoluut geen kwaad kan in de zwangerschap. Dit heb ik toen besteld. De ham was echter echt rauw en niet veilig voor zwangeren.
Dit vind ik toch wel belangrijke kennis die een restaurant hoort te weten, terwijl zij mij op het hart drukten dat het echt veilig zou zijn.
Kortom, ik ben toch teleurgesteld.

Datum van bezoek: juni 2021
27 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Met goed weer zit je prima bij branding. Het interieur is helemaal wat je zoekt bij een beachclub! Het eten is lekker, de bediening is wat vrij maar past bij het sfeertje.

Met harde wind en/of regen blijf hier weg. Waar je bij andere beachclubs heel beschut en warm kan zitten op het terras in coronatijd lukt dat hier niet. Vol in de wind en matige overkapping. Wij hebben snel een hoofdgerecht genomen en zijn vertrokken.

Datum van bezoek: april 2021
10 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne strandtent, vriendelijk personeel ietwat jong maar mega enthousiast!! De kaart is perfect voor een middagje borrelen. Verwacht geen ultiem 3 gangen menu maar heerlijke gerechtjes voor bij je biertje of cocktail. Prijs kwaliteit erg goed!!

Datum van bezoek: mei 2021
17 februari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere Heisse Choco Rum/ Sahne gehad op strand na lange wandeling. Mooi afhaalloket/ Bar opgesteld
Waar men van drankjes en tapas kon genieten.Omgeven door besneeuwde duinen en ijs op strand. We waanden ons in Oostenrijk,

Datum van bezoek: februari 2021

Reizigers die Branding Beachclub bekeken, bekeken ook

In Branding Beachclub geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.