“Niet vriendelijk en hygiënisch, wel goed broodje”
Beoordeling van Het Broodthuis

Het Broodthuis
Geclassificeerd als nr. 101 van 117 Restaurants in Noordwijk
Beschrijving: Wij zijn het Broodthuis, een jong en enthousiast team die wel van een broodje houd, maar dan niet een normaal broodje, nee een heerlijk vers zuurdesem brood. Met een bakker als chefkok krijg je al snel de beste combinaties en dit alles met het uitzicht op de schitterende Noordzee. Voor de liefhebber is er een heerlijke kop koffie. Van onze biologische koffieboon of een verse smoothie.
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen vriendelijk personeel en geen ontbijt terwijl dit wel op de website stond vermeld. Het antwoord van de medewerker was: Ja corona he. Bestelde drankjes werden met de handen boven aan het glas vast gepakt, en toen we hier iets van zeiden werden we ook nog raar aan gekeken. Broodjes waren wel lekker.

Datum van bezoek: juli 2020

19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Een gezonde gerechten op de kaart met voldoende keuze. Er heerst een gemoedelijke sfeer in deze zaak, waar je binnen en buiten kunt zitten.

Datum van bezoek: januari 2020
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en puur, altijd gezellig, mensen die met een smile hun werk doen, ook als het mega druk... echt een top tent. Tot snel ;-)

Datum van bezoek: juli 2019
12 november 2018 beoordeeld

Zo lang zijn deze mannen nog niet open, maar ik ben al lang stamgast... Dit is de juiste mix van strandplezier en eetpassie. Geen poespas, wel echte kwaliteit.

Datum van bezoek: oktober 2018
21 augustus 2018 beoordeeld

Het Broodthuis ligt dichtbij het strand en het parkeerterrein. De broodjes zijn duur en smakelijk. Er is doorgaans wel plek aan één van de tafeltjes of ligstoelen. Het personeel is vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Het Broodthuis bekeken, bekeken ook

Noordwijkerhout, Zuid-Holland

Noordwijk, Zuid-Holland

In Het Broodthuis geweest? Deel je ervaringen!