“Eten is hier een feestje”
Beoordeling van Mythos All Day Restaurant

Mythos All Day Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 92 Restaurants in Lindos
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Buffet, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig restaurant, geweldige service en heerlijk eten! Eten is hier een feestje mede door het uiterst vriendelijk personeel.

15 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke restaurantje waar je wel moet reserveren voor de rooftop.
Eten was heel matig tot slecht er word gevraagd hoe ik mijn vlees wil bereid wil hebben.
Ik wil hem medium hebben.
Is nog een keer bevestigd dat het medium moet zijn.
Na bijna een uur krijg ik eindelijk mijn steak en deze was alles behalve medium.
Hij was weldon en daar ben ik niet gek op.
En de andere die wij besteld hadden was ook weldone.
En daarna komt de eigenaar nog even zeggen dat er in Nederland slecht vlees is. Maar als ik daar wat bestel en ik vraag om medium dan krijg ik medium. Bij het afrekenen zijn wij nog zo aardig om fooi te geven en proberen ze ons ook nog voor tien euro op te lichten.

9 augustus 2021 beoordeeld

Uiterst vriendelijke en vlotte bediening, heel lekker eten, niet duur en bovendien een waanzinnig mooi uitzicht vanop het dakterras op de Acropolis en Lindos Bay.
Wel om heel rustig aan te kunnen eten best reserveren, ideaal uur is rondom 20u.

11 september 2020 beoordeeld

Dit restaurant heeft een prachtig uitzicht over lindos vanuit het gardenroof terras. Zeer vriendelijke service en lekker Grieks eten, zoals we het kennen. We hebben een heerlijke avond gehad

Datum van bezoek: september 2020
23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht op de Akropolis vanaf het dakterras. Het eten was goed. Bediening was vriendelijk. Aanrader.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Mythos All Day Restaurant bekeken, bekeken ook

In Mythos All Day Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.