65 US$
Hotels.com63 US$
FindHotel
Priceline65 US$
Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Een nadeel vonden we dat de badkamer wat kleine defecten bevatten en er geen mogelijkheden voor koffie en thee hadden...
Het hotel was prima, fijn bed. Maar beetje ongezellig. Er was geen bar of een foyer waar je lekker kon zitten. Ontbijt hebben we laten zitten aangezien je dit overal in de straat kan doen en wij niet echt ontbijters zijn....

Datum van verblijf: november 2017
SohoHoteles, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Itaca Jerez, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2017

Dear guest,

We would like to thank you for having taken the time to comment on your recent stay at Ítaca Jerez Hotel. From Manager Department we assure you that we take note about your comments to improve our installations, it is very important for us to know how our clients feel about us in order to improve our service.

I am sure if you did return to us we would meet your expectations on a future stay.

Best regards,

Beoordeeld op 2 november 2016

Zag er erg mooi uit op foto's,Maar in werkelijk
Wij hebben nog nooit zo een bed gezien dat zo opgemaakt was,
Een laken en niet ingestopt keken tegen matras aan, zo smoezelig.
Dan hebben we het maar niet over het kussen.
Op vloer vol met haren en onder badkamer meubel heel vies.
Ontbijt, brood was bijna op en vroeg een gebakken ei maar dan was niet mogelijk,
Ze liet de roerei zien maar lagen nog uitgedroogde stukjes.
Meneer aan balie had er ook niet zoveel zin in.
Wij vragen ons af wat een sterren kwalificatie inhoud.

Kamertip: Weet niet maar wij komen nooit meer in deze hotelgroep
Datum van verblijf: november 2016
Adrián N, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Itaca Jerez, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2016

Dear Guest,

We first want to apologize for any incovenience we may have caused you , please kindly accept our sincere apologies for not giving the high standard os hospitality which is the general norm.

Looking foward to see you in at one of our destinations soon.

Adrián Navarro

Beoordeeld op 22 september 2016 via mobiele applicatie

Midden in de oude stad van Jerrez ligt hotel Itaca. Bij binnenkomst is het donker en vooral saai ingericht. We kregen onze kamer na een nogal zakelijke ontvangst. Geen spoor van het doorgaans zo gastvrije Andalucie.

De kamer lag op de eerste etage aan een piepkleine binnenplaats. Daardoor was er vrijwel geen daglicht. Dit was echt schrikken! De kamer was wel groot. Een bank en voldoende loopruimte.

Als er voldoende daglicht is, is kunstlicht misschien niet zo belangrijk. Ook is helaas het kunstlicht te weinig. Echt een super saaie, nare kamer, waar je depressief van word.

De airco werkte ook niet naar behoren. Viel steeds uit en koelde niet goed.

De bedden en de badkamer waren wel goed. Het matige ontbijt werd geserveerd in een zaal die vroeger een kerkje is geweest. Leuk om in te ontbijten.

Meer leuks valt er niet over dit hotel te zeggen.

We zijn blij dat we weg zijn. We raden niemand aan hier naar toe te gaan, tenzij je depressief wilt worden.

Datum van verblijf: september 2016
Adrián N, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Itaca Jerez, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2016

Dear Guest,

Looking foward to see you in at one of our destinations soon.

Adrián Navarro

Beoordeeld op 2 december 2015

We verbleven hier twee nachten om veel van de stad te zien. Het hotel ligt goed voor dat doel. De kathedraal is tien minuten lopen. De auto parkeer je ine en openbare ondergrondse garage aan het eind van de straat op 4 minuten lopen. Dit kost €10 per dag. Het hotel bevindt zich in een voormalig klooster; de ontbijtzaal was de kapel. Er wordt waarschijnlijk tegenwoordig uitgebreider ontbeten: vele soorten fruit, yoghurt muesli, zoete broodjes, eieren, etc. etc. Heerlijk. De medewerkers aan de balie zijn erg prettig en behulpzaam. We vonden onze kamer aan de warme kant, bedden en badkamer prima in orde.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 19 oktober 2015

Het hotel dat het meeste tegenviel op onze trip van Malaga naar Jerez. In de badkamer lagen nog veel haren van eerdere gasten. Ook de vloer rond het bed was niet schoon. Ik had een tweepersoonsbed gevraagd maar we kregen twee aparte bedden die uit elkaar schoven, het hotel zat nochtans helemaal niet vol. Het personeel aan de balie was helemaal niet vriendelijk, het was duidelijk dat de man er totaal tegen zijn zin werkte of dringend aan een siesta toe was.

Datum van verblijf: oktober 2015