Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 135
eDreamsUS$ 135
Agoda.comUS$ 135
FindHotelUS$ 135
Beoordeeld op 24 april 2015

Alles in dit gebouw ademt kunst en geschiedenis, al zijn de kamers voorzien van modern comfort. De kamer die wij hadden was ruim en netjes. De badkamer was niet erg praktisch: douche in een erg hoog bad, toilet waar je niet kon op zitten zoals het hoorde (toch niet als je lange benen hebt) maar schuin ging het wel ... Tip: breek de bidet uit (wie gebruikt zo'n ding nog?) en zet daar het toilet: probleem opgelost! De parking is niet zo praktisch: iemand van het hotel moet elke keer dat je met de auto aankomt, de verdwijnpaaltjes laten zakken. De parking is bovendien klein. Veel praktischer is het om de wagen te parkeren in de parking "Centro" in de calle Larga. Binnendoor is het amper twee minuten stappen! Het ontbijt wordt aan tafel opgediend en is best ok. Het personeel spreekt Engels (de meesten toch) en doen zelfs moeite om je beginners Spaans te snappen.

Kamertip: Kamers die uitgeven op de patio zijn zeker rustig (misschien iets donkerder?).
Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 23 december 2014

Het hotel ligt in het centrum op loopafstand van alle bezienswaardigheden.
Het hotel biedt prachtige kamers, zeer ruim, mrt een prachtige badkamer mrt bubbelbad,
Het ontbijt wordt aan tafel gereserveerd. Het enige minpunt was de parkeergelegenheid. Men kan beter in de openbare parkeergarage parkeren.

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 6 oktober 2014 via mobiele applicatie

Een luxe en moden hotel, met een trendy en kunstzinnige inrichting. Mooie binnenplaats waar het goed toeven is. Kamers zijn goed verzorgd en je voelt je er snel thuis. Nadeel is dat de lift tot de 1e etage gaat. Daarna mag je zelf je koffers verder naar je kamer brengen via een stijle trap. Ontbijt is geen buffet maar wordt geserveerd. Weer eens iets anders... De moeite waard, maar zorg dat je op de 1e etage verblijft....

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 5 september 2014 via mobiele applicatie

Vanwege problemen in een ander hotel in dit geweldige hotel overnacht (helaas maar 1 nachtje). De uitstraling en sfeer in het hotel zijn super en de dame (Mame) aan de receptie ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden de junior suite nr 1 met bubbelbad en hebben zelden zo'n mooie complete hotelkamer gehad! Alles in oosterse sfeer, pakketvloer, bureau, wifi en alles netjes en chique. Badkamer compleet met fantastisch ouderwets bubbelbad. (enige minpuntje géén douche dus zittend afspoelen anders maak je de hele badkamer zeiknat) Muziek installatie, minibar en tv met vele zenders. Ontbijt s morgens erg lekker en compleet! Kortom; aanrader!!!

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 26 november 2012

We hebben 2 nachten overnacht in dit hotel, dat in één woord prachtig is. We hadden ook een heel fraaie kamer (suite eigenlijk) voor een zeer schappelijke prijs. (Wel vanaf de eerste etage per trap de koffers naar de kamer op de 2e verdieping sjouwen: nee, er wordt niet aangeboden dat voor je te doen!) Het hotel is centraal gelegen en het centrum van Jerez is makkelijk te belopen. Het bij het hotel behorende restaurant is meer dan prima. De dames achter de receptie zijn echter het toppunt van ongeïnteresseerdheid! Met een wat betere bemanning/bevrouwing aan de receptie had dit hotel makkelijk de 5 punten gehaald.

Kamertip: Wij hadden kamer 12, een suite met een enorme badkamer. Uitstekend.
Datum van verblijf: september 2012