Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com66 US$
Priceline66 US$
Expedia.com66 US$
FindHotel66 US$
eDreams65 US$
StayForLong68 US$
Beoordeeld op 3 november 2017 via mobiele applicatie

Casa Granda staat bekend als een wijnproeverij met Portugese tapas.
Als je geen hoge verwachtingen van de tapas (verwacht geen knoflookgarnalen, kip enz) hebt, zit je hier op donderdagavond goed. Er wordt dan fado gezongen en dat geeft het net de juiste sfeer in Casa Grande.
De huiswijn (de duurste van de 3) is prima en met wat kaas, olijven en brood en daar zou ik het bij laten, mits je van de typische Portugese tapas houdt (gegrilde varkenswangen, viseitjes, oktopus, sardines en markreel uit een blikje in tomatensaus) enz.
Het typische dessert van de Algarve (wortelcake met vijg en amandel was lekker vers dus wel een goede afsluiter!
Ieder zn smaak, voor mij eenmalig!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 8 juli 2017 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met fraaie patio geleid door bijzonder charmante en vriendelijke vrouwen.
De plaats is niet zo bijzonder en zelfs een beetje viezig.
In de omgeving liggen veel mooiere en bijzondere plaatsen zoals Cadiz en Sevilla.
Kortom ontzettend jammer voor dit ontzettende mooie en charmante hotel. Tja maar de plaats....

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 27 juni 2017

Na jaren eindelijk weer eens terug bij Casa Grande. Het was de omweg weer meer dan waard! Heel gastvrij door Monica en haar medewerkers ontvangen. Prima ontbijt, prima kamers. Parkeren is een beetje lastig, maar Monica verzint wel een oplossing.
Aanrader voor als je een paar dagen in Jerez wilt zijn!

Kamertip: Alle kamers zijn even goed
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 15 maart 2017

fijne ontvangst, lekker ontbijt, aangename kamers, gezellig dakterras, prima ligging in het centrum, zijn geld zeker waard...Mevrouw hotelier kent de knepen van de gastvrijheid! Mijn volgende bezoeken aan Jerez ga ik zeker terug....

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 november 2016

Dit hotel is gelegen in een historische gebouw direct aan de oude stadskern. Kamers zijn groot en goed ingericht. Zeer goed ontbijt met persoonlijke service. Vriendelijke eigenares die in meerdere talen bereid is om alle mogelijke informatie te geven.
Personeel 24 uur per dag aanwezig wat een uitzondering is voor zo'n klein hotel. En dan ook nog hulp geven met alles wat voorkomt (parkeerplaats, paraplu, etc)
Een echte aanrader waar ik iedere keer weer terug wil komen!

Kamertip: Alle kamers die ik ken zijn goed
Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde alleen