Gratis annuleren tot 19/08/22
PricelineUS$ 121
Hotels.comUS$ 121
HurbUS$ 125
Beoordeeld op 27 juni 2017

Na jaren eindelijk weer eens terug bij Casa Grande. Het was de omweg weer meer dan waard! Heel gastvrij door Monica en haar medewerkers ontvangen. Prima ontbijt, prima kamers. Parkeren is een beetje lastig, maar Monica verzint wel een oplossing.
Aanrader voor als je een paar dagen in Jerez wilt zijn!

Kamertip: Alle kamers zijn even goed
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 15 maart 2017

fijne ontvangst, lekker ontbijt, aangename kamers, gezellig dakterras, prima ligging in het centrum, zijn geld zeker waard...Mevrouw hotelier kent de knepen van de gastvrijheid! Mijn volgende bezoeken aan Jerez ga ik zeker terug....

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 november 2016

Dit hotel is gelegen in een historische gebouw direct aan de oude stadskern. Kamers zijn groot en goed ingericht. Zeer goed ontbijt met persoonlijke service. Vriendelijke eigenares die in meerdere talen bereid is om alle mogelijke informatie te geven.
Personeel 24 uur per dag aanwezig wat een uitzondering is voor zo'n klein hotel. En dan ook nog hulp geven met alles wat voorkomt (parkeerplaats, paraplu, etc)
Een echte aanrader waar ik iedere keer weer terug wil komen!

Kamertip: Alle kamers die ik ken zijn goed
Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 mei 2016

Prachtige inrichting in een klein hotel. Alles tot in de puntjes ingericht, wat stijl betreft. Je kunt ook nog naar het dakterras, met uitzicht het op het plein en een deel van de stad. Het hotel ligt redelijk in het centrum, op loopafstand van alle bezienswaardigheden.
We spraken bij ontvangst een vriendelijke dame, 's avonds een aardige meneer en de volgende ochtend weer een andere dame, die ons tips gaf voor de rest van de dag.
Kamer was perfect schoon, met heerlijke badkamer met ruime douche (wij hadden kamer 5).

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 20 mei 2015

Prettige ontvangst door de eigenaresse, in een schitterend Herenhuis met prachtige kamers. Tot in de puntjes verzorgd, kamers waren zeer ruim en het ontbijt is prima. De eigenaresse geeft graag tips en luistert goed naar de individuele vragen. Parkeren hoeft geen probleem te zijn. Op loopafstand van de bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: mei 2015