Gratis annuleren tot 26/08/22
Expedia.comUS$ 90
TravelocityUS$ 90
HurbUS$ 119
Beoordeeld op 8 mei 2019 via mobiele applicatie

Centraal gelegen hotel . Zeer vriendelijke en behulpzame receptionistes die ons hielpen met het maken van reserveringen.
Goede, ruime kamer van alle gemakken voorzien met simpel in te stellen airco. Prima ontbijt met superieure koffie van Nespresso.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 25 maart 2019

Het hotel is zeer centraal gelegen. Vlak bij de bodega van Tio Pepe en andere bezienswaardigheden. Vlak voor het hotel is er een ondergrondse parking waar je kan parkeren. Vanaf vrijdag 18u tot zondag 18 u betaal je slechts 2 euro per dag...in plaats van 10 euro per dag. daarom is het in het weekend dikwijls volzet. De kamers zijn goed, wel wat donker. Het ontbijt is goed, maar niet heel uitgebreid. Je hebt in de ontbijtruimte ook geen enkel raam, dat is wel jammer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Hotel Eurostars Asta Regia is een sfeervol en ideaal centraal gelegen hotel. Service en bediening is top. Kamers zijn in mijn optiek iets te donker, echter schoon. Ontbijtbuffet is ruim opgezet met heerlijke verse producten. Wij verbleven medio half december voor een spotprijs van ad. € 54,- incl. ontbijt. Ondanks wij voor een verbluffende prijs mochten verblijven is Eurostars Asta Regia aanbevelingswaardig.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Ontzettend goed hotel op het meest centrale plein in Jerez. Kamers zijn erg mooi en luxe. De service maakte voor ons veel verschil, de receptie was meer dan behulpzaam. Het prachtige zwembad op het dak met mooi uitzicht was een extraatje op een geweldig hotel! Parkeren in de parkeergarage recht tegenover voor een 10je per dag

Datum van verblijf: juni 2017
hotelastaregia, Director General van Eurostars Asta Regia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2017

Dear Sander,

Thank you very much for your remarks. We are happy to know that you had a great stay with us.

We hope to see you again soon.

Best regards,

Cristina de la Orden, Hotel Manager

Beoordeeld op 19 november 2016

Uitstekend gelegen hotel aan een gezellig pleintje. Modern maar warm ingericht. Grote kamers (#306). Parkeren in de ondergrondse parkeergarage onder het naastgelegen plein. Ga naar de parkeerwacht in zijn hokje en koop een dagkaart (of meerdere) voor 10 euro per dag. Je kan dan net zo vaak in en uit rijden als je wilt, voor de afgesproken dagen.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
hotelastaregia, Gerente van Eurostars Asta Regia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2016

Liebe Markus

Vielen Dank für Ihre Worte sehr.
Wir hoffen, ein anderes Mal, verbinden sie uns wieder
Mit freundlichen Grüssen.
Cristina de la Orden