Leg de laagste prijs van deze websites vast
68 US$
Hotels.com68 US$
eDreams62 US$
StayForLong68 US$
Beoordeeld op 9 juni 2018 via mobiele applicatie

Gereserveerd via Booking.com , ligt lekker centraal, makkelijk te bereiken met navigatie. Parkeergarage onder hotel. Auto wordt scherp geparkeerd door vriendelijke medewerker. Ontvangst vriendelijk. Bedden goed, grote schone badkamer , koelkastje in de kamer met flatscreen.
Dichtbij kasteel en sherrybodega van González Byass.
Prima prijs-kwaliteitverhouding !
Aanrader voor 1-2 nachtjes.

Datum van verblijf: mei 2018
HOTELDONABLANCA, Director de Relaciones Públicas van Hotel Dona Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2018

Muchísimas gracias Teriben por su excelente valoración hacia nuestros servicios e instalaciones. Nos alegra conocer que disfrutó de su estancia en Jerez de la Frontera. Como bien ha dicho, nuestra ubicación es todo un privilegio para los viajeros puesto que nos situarnos a pocos metros del emblemático Gallo Azul o de la Calle Larga. Será un placer volver a darle la bienvenida. Un saludo de parte de todo nuestro equipo.

Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is prima. De prijslijst op de kamer zegt echter dat de kamer in het hoogseizoen 380 euro per nacht kost. Dat is naar mijn mening wat overdreven. Kamer en badkamer zijn schoon en netjes. Het ontbijt was minder goed en parkeren kost 11 euro per nacht, terwijl je voor 1,50 euro in de wijk parkeert. De omliggende straten geven een ongemakkelijk gevoel en er hangt een vieze urinelucht. Wat verderop ligt echter het historisch centrum, wat wel erg leuk en gezellig is in de avond. Dus de moeite waard om de neus even dicht te knijpen.

Datum van verblijf: augustus 2017
HOTELDONABLANCA, Director Comercial van Hotel Dona Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2017

Thank you for your overall rating. At special events in the city the prices can be high. Our car park is in the center of the city and is a recommended option for our travelers. It also has specialized personnel and video security camera. You can access the rooms directly from the parking.
Furthermore, Jerez is a beautiful city with a nice nightlife.
We hope you enjoyed your stay.
We look forward to welcoming you again next time.

Beoordeeld op 27 juni 2016

Moderne, schone kamers, goede bedden, prima badkamer met groot bad en douche,
Voor nog geen 40 Euro heb je een 1 a 2-pers.kamer.
Alles aanwezig: airco, grote TV, föhn.
Ontbijt ook goed op de koffie na, dat was een minpunt.

Kamertip: Er zijn kamers aan de (rustige) straatkant en kamers aan de binnenkant met vrijwel geen uitzicht.
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde alleen
HOTELDONABLANCA, Director Comercial van Hotel Dona Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2016

Thank you for evaluating our rooms and endowments. Our breakfast is varied and is an option for customers who want a buffet. We hope you have enjoyed this beautiful city that is Jerez de la Frontera. We look forward to see you again soon.

Beoordeeld op 10 april 2016

Vriendelijke ontvangst. Mooie kamer en badkamer. Dunne muren waardoor er veel lawaai uit andere kamers hoorbaar was. Ontbijt was gewoon goed. Wij hebben dit hotel onder andere gekozen omdat er een parking aanwezig was. Wij mochten onze wagen op de dag van vertrek laten staan tot 16 uur. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: april 2016
HOTELDONABLANCA, Director Comercial van Hotel Dona Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2016

We appreciate that values our location and comfort of our facilities. Park easily in the center of the city is an advantage that values our customers. Thanks for the special mention to our staff. Our value for money is good.
We hope you have enjoyed your stay. It has been a pleasure to welcome you. See you soon

Beoordeeld op 22 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wegens gebrek aan betaalbare accommodatie in Cadiz hebben we Dona Blanca gekozen als alternatief. Het ligt in het centrum van Jerez dus ook een prima locatie voor de ontdekking van de wereld van de Sherry's. Wij hadden dit al gedaan vanuit een ander hotel. De kamer was netjes. De bedden (matrassen) zijn aan vernieuwing toe. Ontbijt zeer eenvoudig , hier kan ook nog wel iets verbeteren. De parkeergarage service in prima. Er is een speciale medewerker die precies past en meet om zoveel mogelijk auto's in de garage te parkeren. Hij zorgt ervoor dat je auto keurig weer klaar staat als je heb nodig hebt. Cadiz is met de auto goed te doen

Datum van verblijf: augustus 2015
HOTELDONABLANCA, Director Comercial van Hotel Dona Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2015

Thank you for your opinion. We especially appreciate the reference made about our location and staff. We hope that you will enjoy the wine route in Jerez. We look forward to see you soon.