TravelocityUS$ 75
PricelineUS$ 72
travelup.comUS$ 87
Beoordeeld op 27 juni 2016

Moderne, schone kamers, goede bedden, prima badkamer met groot bad en douche,
Voor nog geen 40 Euro heb je een 1 a 2-pers.kamer.
Alles aanwezig: airco, grote TV, föhn.
Ontbijt ook goed op de koffie na, dat was een minpunt.

Kamertip: Er zijn kamers aan de (rustige) straatkant en kamers aan de binnenkant met vrijwel geen uitzicht.
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde alleen
HOTELDONABLANCA, Director Comercial van Hotel Dona Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2016

Thank you for evaluating our rooms and endowments. Our breakfast is varied and is an option for customers who want a buffet. We hope you have enjoyed this beautiful city that is Jerez de la Frontera. We look forward to see you again soon.

Beoordeeld op 10 april 2016

Vriendelijke ontvangst. Mooie kamer en badkamer. Dunne muren waardoor er veel lawaai uit andere kamers hoorbaar was. Ontbijt was gewoon goed. Wij hebben dit hotel onder andere gekozen omdat er een parking aanwezig was. Wij mochten onze wagen op de dag van vertrek laten staan tot 16 uur. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: april 2016
HOTELDONABLANCA, Director Comercial van Hotel Dona Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2016

We appreciate that values our location and comfort of our facilities. Park easily in the center of the city is an advantage that values our customers. Thanks for the special mention to our staff. Our value for money is good.
We hope you have enjoyed your stay. It has been a pleasure to welcome you. See you soon

Beoordeeld op 22 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wegens gebrek aan betaalbare accommodatie in Cadiz hebben we Dona Blanca gekozen als alternatief. Het ligt in het centrum van Jerez dus ook een prima locatie voor de ontdekking van de wereld van de Sherry's. Wij hadden dit al gedaan vanuit een ander hotel. De kamer was netjes. De bedden (matrassen) zijn aan vernieuwing toe. Ontbijt zeer eenvoudig , hier kan ook nog wel iets verbeteren. De parkeergarage service in prima. Er is een speciale medewerker die precies past en meet om zoveel mogelijk auto's in de garage te parkeren. Hij zorgt ervoor dat je auto keurig weer klaar staat als je heb nodig hebt. Cadiz is met de auto goed te doen

Datum van verblijf: augustus 2015
HOTELDONABLANCA, Director Comercial van Hotel Dona Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2015

Thank you for your opinion. We especially appreciate the reference made about our location and staff. We hope that you will enjoy the wine route in Jerez. We look forward to see you soon.

Beoordeeld op 14 juni 2015

Mooi centraal gelegen in de binnenstad van Jerez de la Frontera. Pluspunt is bovendien de parkeergarage die schijn je. Te moeten reserveren, maar via Booking.com lukte dat niet. Desalniettemin was er plek. . Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer is vrij ruim en de badkamer is onverwacht ruim. Wij gaan hier wel terugkomen

Datum van verblijf: juni 2015
HOTELDONABLANCA, Director Comercial van Hotel Dona Blanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2015

It has been a pleasure to welcome you. Thanks to underline our staff, location and comfort of our parking in the city center.
Sincerely thank you for your recommendation.

Beoordeeld op 25 mei 2014

Dit hotel is goed gelegen in het centrum van Jerez, alles is op wandelafstand goed te bereiken. Het hotel is gehuisvest in een eerder oud gebouw, maar dit heeft ook zijn charmes. Je auto kan in een ondegrondse garage worden gestald (op reservatie) die je kan bereiken met de lift vanuit het hotel. De kamers zijn proper en ruim, de badkamer zou wel eens een opfrissing kunnen gebruiken, maar zoals reeds gezegd het is een oud gebouw. Het ontbijt is in orde.

Kamertip: Wij hadden een hoekkamer en waardoor we twee ramen hadden in elke straat.
Datum van verblijf: mei 2014