Gratis annuleren tot 20/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 21/08/22
Destinia.com
Gratis annuleren tot 20/08/22
Hotels.comUS$ 155
PricelineUS$ 155
travelup.comUS$ 167
Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

Twee nachten hier geslapen. Personeel erg netjes en behulpzaam. Ontbijt uitgebreid en prima verzorgd. Ontbrak helemaal niets aan. Goed vertoeven hier. Mooie tuin en zwembad. Ligging iets buiten het centrum, lekkere wandeling daar naar toe

Datum van verblijf: september 2019
VILLAJEREZ, Jefe de Recepción van Hotel Villa Jerez, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2019

Geachte heer / mevrouw,
Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerking, die ons motiveert om in dezelfde lijn te blijven werken, aangezien het ons doel is om de volledige tevredenheid van al diegenen die ons bezoeken te bereiken. We hopen u in de nabije toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen. Heel erg bedankt
P. Heras

Beoordeeld op 16 september 2019

Pluspunten:
- fantastische ontvangst met glaasje Sherry
- prachtige, grote kamer, super groot bed
- marmeren vloeren
- aparte zithoek
- grote badkamer, met ligbad met jacuzzi, massagedouche
- minibar gratis
- goede, stille airco
- kleinschalig
- private, gratis parking

Minpuntjes:
- om toch een minpunt aan te halen, kranen in badkamer hebben hun beste tijd gehad
- Lift op dag van vertrek werkte niet. Gelukkig is hier maar 1 verdieping dus het lukte wel om met de valiezen de trap af te zeulen

+/- 25 minuten te voet tot het historische centrum en eetgelegenheden

Datum van verblijf: september 2019
VILLAJEREZ, Jefe de Recepción van Hotel Villa Jerez, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Beste Klant,
Hiermee verstrekte u ons zeer nuttige informatie, die wij met ons personeel zullen bespreken en waar wij rekening zullen mee houden om onze service te verbeteren.
Wij verzoeken U om eventuele incidenten prompt aan de Receptie te melden
tijdens uw verblijf, zodat deze dadelijk kunnen verholpen worden. Want ons ganse team is er om U zo goed mogelijk te helpen.
Wij hopen U binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
P. Heras

Beoordeeld op 1 juli 2019

Een extra likje verf op de buitenluur een het plaatje is compleet. Voor de rest alles houden zoals het was. Vriendelijk personeel, heerlijk kleinschalig. Charmante omgeving. De verwelkoming met een glaasje sherry was voorons niet noodzakelijk.

Datum van verblijf: juni 2019
VILLAJEREZ, Jefe de Recepción van Hotel Villa Jerez, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2019

Paco Heras

Beoordeeld op 27 juni 2019

Prachtig hotel, grote kamer met grote badkamer, uitstekende service, goede informatie voor activiteiten in de buurt, ontvangst en incheck met sherry. Heerlijk ontbijtbuffet. Mooi zwembad met luthersen.

Kamertip: Koffie en thee service
Datum van verblijf: juni 2019
VILLAJEREZ, Front Office van Hotel Villa Jerez, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2019

Geachte klant:

Bedankt voor het geven van commentaar op uw ervaring bij Hotel Villa Jerez. Het is ons doel dat klantenservice uitstekend is. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen

Beoordeeld op 12 mei 2019

Een prachtig, tot boetiek Hotel omgebouwd ! Super fijne staf, mooie stijl kamers, een tuin met zwembad en een geweldig uitgebreid ontbijt buffet!! Is wel 20 minuten tot het centrum, neem een taxi, kost 3.50 euro en je bent er!! Op loopafstand, van de bekende Paarden show!

Kamertip: Wij hadden no 219, weet niet hoe de andere kamers eruit zagen, deze was ruim opgezet, met een extra zitje.
Datum van verblijf: mei 2019
VILLAJEREZ, Front Office Manager van Hotel Villa Jerez, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2019

Paco Heras