ZenHotels.com
Melia.comUS$ 81
Hotels.comUS$ 82
HurbUS$ 105
Beoordeeld op 14 juni 2019

Dit hotel kenden wij alleen van "langslopen" 7 jaar geleden, maar wij hebben het fantastisch gehad!
Mooi hotel, ruime, schone kamers.
Prima, zeer uitgebreid ontbijt.
Wat een warm welkom bij aankomst en duidelijke uitleg omtrent diverse zaken.
Bij het afscheid, na 9 nachten, kregen wij een hand van de receptionist die ons een goede thuisreis wenste, dit maak je helaas nog maar weinig mee!

Datum van verblijf: juni 2019
Lidia_TRYPCLC-XRY, Director General van Hotel Jerez Centro Affiliated by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2019

Dear CasyRonald,

First of all, we would like to extend our sincere gratitude for choosing Tryp Jerez once again for your recent stay in Jerez as well as for taking some of you valuable time to share your feedback with us.

It is great to hear that you had an enjoyable stay with us and it is a pleasure for us to know that you were delighted with our hotel facilities and staff.

The entire TRYP Jerez family looks forward to welcoming you back very soon in order to offer you an unforgettable Tryp experience.

Lidia Botía
General Manager
TRYP Jerez

Beoordeeld op 26 maart 2019

Goede kwaliteit en goed gelegen . Van de service mogen we niet klagen maar hotel is lelijk . Ze zouden dringend een make over mogen doen . En als ze dan nieuwe dingen toegevoegd hebben zijn ze goedkoop (Ikea)

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Beoordeeld op 2 december 2018

Een heel vriendelijke receptionist (al gaat 't allemaal nogal traag), en een mooie kamer (no 201) aan de straatzijde met uitzicht op de koetsjes. Heerlijke brede bedden, en alle comfort die je moet hebben, dus niks te mekkeren! Bovendien een uitstekend ontbijtbuffet.
Bij aankomst kun je direct voor het hotel parkeren, daarna kun je voor 12 euro per dag in de grote parkeergarage onder het hotel. En je loopt zo het centrum in.
De prijs is ook uitstekend. Wij betaalden half november gemiddeld 79 euro voor 3 nachten incl. ontbijt.

Datum van verblijf: november 2018
Lidia_TRYPCLC-XRY, Director General van Hotel Jerez Centro Affiliated by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2018

Dear travelheinkie,

Thank you very much for your fantastic review and for taking the time to share your experience with us.

It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay at TRYP Jerez, especially that our room facilities met your expectations.

We thank you again and cannot wait for your next visit!
Sincerely,

Lidia Botía
General Manager
TRYP Jerez

Beoordeeld op 6 juli 2018

Prijs-/kwaliteit verhouding was voor één nacht zeker uitstekend. Dankzij het aanbod voor de kamerprijs. De ligging is uitstekend. Een uitgebreide beoordeling is bij één overnachting niet van toepassing.

Kamertip: Onderhoud voegwerk badkamer
Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Lidia_TRYPCLC-XRY, Director General van Hotel Jerez Centro Affiliated by Meliá, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2018

Dear MathStultiens
Thank you for being so kind of reporting us your experience after your last stay at TRYP Jerez! We are delighted to see that your appreciate our practical location near to the center. We very much look forward to welcoming you back to TRYP Jerez again very soon.

Beoordeeld op 3 juli 2018

Het hotel ligt midden in het. Entrum van Jerez de la Frontera en is zeer goed bereikbaar.
Tegen een kleine meerprijs is er parkeergelegenheid in de parkeergarage van het hotel.
De kamers zijn schoon en men heeft een uitstekend ontbijt.
Voor een kort bezoek zekere een aanrader.
Op loopafstand zijn er diverse bodega’s om sherry te proeven (pepe Tio) en ook de dressuurshow met paarden te bezoeken.

Datum van verblijf: juni 2018

Dear Wim J,
On behalf of our team we would like to thank you for the time taken to share your experience and for your feedback with your good rating, it helps us to know that our steps are in the good way. We really appreciate your positive comments in relation of our location, the breakfast and the cleaning of the room. Thank you again for choosing our hotel, we look forward to accommodating you in the near future.