56 US$
Priceline56 US$
Hotels.com56 US$
StayForLong63 US$
Beoordeeld op 30 oktober 2016

Op één kilometer lopen van het historische centrum vind je dit driesterren hotel met gratis parking en alle comfort en faciliteiten die je van een stadsbezoek verwacht. Bovendien is er een zwembad waar het aangenaam vertoeven is als je het lopen door de stad een afwisseling wil geven. De meer dan aangename prijzen zijn ook een belangrijke reden voor onze keuze. Heel vriendelijke ontvangst en de mogelijkheid om tot ’s middags te ontbijten maken het voor ons af.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 16 oktober 2015 via mobiele applicatie

Goed bereikbaar en ruime parking. Uitzicht op drukke weg en benzinestation.
Nette kamer en badkamer. Hele comfortabele bedden en dekbedden - top!

Klein zwembad met terrasje.
Ontbijt in buffetvorm, voldoende keuze.
Bij de naastgelegen supermarkt Carrefour was ook taxistandplaats. Voor klein bedrag in een paar minuten naar het centrum.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 16 oktober 2015

Hartelijke ontvangst. De kamers waren voldoende groot met eigen badkamer en alles was netjes. Die avond kwam er een grote groep zodat we buiten het hotel een restaurant moesten zoeken. Heel vriendelijk en behulpzaam kregen we enkele goede tips voor eetgelegenheden.
Bij een volgend bezoek aan Jerez keer ik terug naar dit hotel.

Datum van verblijf: oktober 2015
IBISJEREZ, Director General van ibis Jerez de La Frontera Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2015

Thank you for your kind comments and compliments.

I am delighted that you enjoyed your stay and I look forward to welcoming you back again soon.

Kind regards,

Rafael Nieto Menacho

Beoordeeld op 17 juni 2015

Kamertip: Koelkastje
Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
IBISJEREZ, Director General van ibis Jerez de La Frontera Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2015

Beoordeeld op 10 oktober 2014

Datum van verblijf: oktober 2014