5 personen bekijken dit hotel
Official Site
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 100
TravelocityUS$ 100
getaroom.comUS$ 124
Beoordeeld op 19 april 2022 via mobiele applicatie

Heerlijke plek om een paar dagen te verblijven. Het ontbijt is erg uitgebreid met veel vers fruit. De kamers zijn wat gedateerd, verder prima in orde. De tuin is heerlijk om na een dag even lekker in je ligstoel te hangen. Ik heb het personeel niet echt als heel vriendelijk ervaren, waarschijnlijk nadeel van zo’n groot hotel.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 23 juli 2021 via mobiele applicatie

Kamer en gang kunnen update gebruiken, verduisteringsgordijn met gaten en koelkastje doet het niet. Ruime badkamer. Medewerkers erg aardig en klantvriendelijk 5* waard. Mooie bar cafetaria , prijzen echt heel goed. Meer dan uitstekend ontbijt. Veel parkeergelegenheid kostenloos. Locatie redelijk. Al met al zeer tevreden voor €82 2 pers incl ontbijt

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 22 juni 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel op loopafstand van het centrum . Het is schoon, goed ontbijtbuffet met ruime keuze . Een heerlijk zwembad met genoeg ligbedden waar je kan eten en een drankje kan doen.
Het personeel is vriendelijk.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier met een groepsreis 3 nachten verbleven. Toen ik de recensies las dacht ik wauw wat super. Maar verschillende van ons is het tegengevallen. Maar een aantal andere vond het weer geweldig. Ik deelde een kamer met een andere gast en die was vrij klein, zeker voor 2 personen. De bedden waren vrij hard en je kon eigenlijk niet goed bij de kast komen ivm de beperkte ruimte. Wij hebben geen tijd gehad maar er hing een kleine tv. De badkamer was modern en ruim ingericht. Weliswaar geen afvoer maar het trok snel weg. Geen koffie voorzieningen. En ondanks de grote eetzaal, waar alles wel regelmatig bijgevuld werd was er bijvoorbeeld geen verse jus. Veel broodjes maar die hadden wel wat knapperiger gemogen, geen lekkere cappuccino, geen verse zaadjes en granola etc. Daarentegen hadden bijvoorbeeld mensen die alleen een kamer naar ik hoorde wel een grote kamer met balkon. Terwijl een paar minder valide het ook met een kleine kamer moesten doen. Misschien toch iets om in de toekomst beter te regelen. Het oogt wel zeer luxe de binnenkomst en de vele kamers beneden. Ik vond het eten en de slaapkamers echt geen 4 sterren waard. Beneden echter weer wel.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 9 januari 2019

Groot hotel met alle voorzieningen op wandelafstand van het centrum.
Ideaal als doorreis hotel. Grote parking. Mooie en propere kamers.
Mooi zwembad en tuin.Verzorgd ontbijt en avondmaal. Kan wel erg druk
zijn rond het relatief kleine buffet.

Datum van verblijf: oktober 2018