Leg de laagste prijs van deze websites vast
123 US$
FindHotel81 US$
eDreams80 US$
getaroom.com123 US$
Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier met een groepsreis 3 nachten verbleven. Toen ik de recensies las dacht ik wauw wat super. Maar verschillende van ons is het tegengevallen. Maar een aantal andere vond het weer geweldig. Ik deelde een kamer met een andere gast en die was vrij klein, zeker voor 2 personen. De bedden waren vrij hard en je kon eigenlijk niet goed bij de kast komen ivm de beperkte ruimte. Wij hebben geen tijd gehad maar er hing een kleine tv. De badkamer was modern en ruim ingericht. Weliswaar geen afvoer maar het trok snel weg. Geen koffie voorzieningen. En ondanks de grote eetzaal, waar alles wel regelmatig bijgevuld werd was er bijvoorbeeld geen verse jus. Veel broodjes maar die hadden wel wat knapperiger gemogen, geen lekkere cappuccino, geen verse zaadjes en granola etc. Daarentegen hadden bijvoorbeeld mensen die alleen een kamer naar ik hoorde wel een grote kamer met balkon. Terwijl een paar minder valide het ook met een kleine kamer moesten doen. Misschien toch iets om in de toekomst beter te regelen. Het oogt wel zeer luxe de binnenkomst en de vele kamers beneden. Ik vond het eten en de slaapkamers echt geen 4 sterren waard. Beneden echter weer wel.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 9 januari 2019

Groot hotel met alle voorzieningen op wandelafstand van het centrum.
Ideaal als doorreis hotel. Grote parking. Mooie en propere kamers.
Mooi zwembad en tuin.Verzorgd ontbijt en avondmaal. Kan wel erg druk
zijn rond het relatief kleine buffet.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt 15 minuten lopen van het stadscentrum. Heeft een groot eigen parkeerterrein. Ontbijtbuffet biedt ruime keuze. Kamers zijn wat oubollig. Bij het zwembad wordt het aan het einde van de dag druk met te weinig ligbedden.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018

Correct hotel, goed gelegen en een goede uitvalsbasis om Jerez te verkennen. Perfect voor een korte doorreis. Niet onmiddellijk om een lang verblijf. Alles was er netjes en proper. Het ontbijt lijkt ruim maar valt toch terug op de simpele basis.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel met vriendeljjk personeel en schone kamers met terrasje. Het ontbijt is erg verzorgd en wordt constant aangevuld. Mooie zwembaden ( binnen en buiten) en zalige, netjes verzorgde tuin waarin je op je gemak een plaatsje kan zoeken ( ruim genoeg ligbedjes voorzien!), op een tiental minuutjes te voet van het centrum. Mooi meegenomen; de parking is gratis voor de hotelgasten! Een absolute aanrader!!

Datum van verblijf: juli 2018