Leg de laagste prijs van deze websites vast
123 US$
Hotels.com80 US$
eDreams80 US$
getaroom.com123 US$
Beoordeeld op 9 januari 2019

Groot hotel met alle voorzieningen op wandelafstand van het centrum.
Ideaal als doorreis hotel. Grote parking. Mooie en propere kamers.
Mooi zwembad en tuin.Verzorgd ontbijt en avondmaal. Kan wel erg druk
zijn rond het relatief kleine buffet.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt 15 minuten lopen van het stadscentrum. Heeft een groot eigen parkeerterrein. Ontbijtbuffet biedt ruime keuze. Kamers zijn wat oubollig. Bij het zwembad wordt het aan het einde van de dag druk met te weinig ligbedden.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2018

Correct hotel, goed gelegen en een goede uitvalsbasis om Jerez te verkennen. Perfect voor een korte doorreis. Niet onmiddellijk om een lang verblijf. Alles was er netjes en proper. Het ontbijt lijkt ruim maar valt toch terug op de simpele basis.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel met vriendeljjk personeel en schone kamers met terrasje. Het ontbijt is erg verzorgd en wordt constant aangevuld. Mooie zwembaden ( binnen en buiten) en zalige, netjes verzorgde tuin waarin je op je gemak een plaatsje kan zoeken ( ruim genoeg ligbedjes voorzien!), op een tiental minuutjes te voet van het centrum. Mooi meegenomen; de parking is gratis voor de hotelgasten! Een absolute aanrader!!

Beoordeeld op 7 juli 2018

Zou 4.5 willen geven.
Het onthaal is vriendelijk, ontbijt uitgebreid en van zeer goede kwaliteit.
De kamer is heel proper en met bad/douche.Safe gratis.
Het balkon is aangenaam.
De tuin met zwembad is zeer aangenaam en zeer verzorgd.
De prijzen vaan de bar en de minibar zijn zeer schappelijk, wat zeer aangenaam is.
Het enige minpunt :buitenzwembad open om 12 uur, vrij laat voor de zomer.
Zeker aan te bevelen!!! Ligging tegenover oude centrum : 15 à 20 min te voet.

Kamertip: Kamer met zwembadzicht is zeker aan te raden.