Reserveer nu, betaal bij aankomst
Barcelo.com
FindHotel
Expedia.comUS$ 146
Travelocity
Hotels.comUS$ 146
Beoordeeld op 26 januari 2020

De intentie was om er te golfen. De aantrekkelijke combinatie van golf en verblijf deed ons kiezen voor het hotel. Het personeel aan de receptie was zeer vriendelijk en meedenkend. De kwaliteit van ontbijt en dinerbuffet. Uitmuntend.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 2 december 2019

Prima aanbieding hotel en green fee. Mooie golfbaan.Jammer dat green fee pas vanaf 12.00 kan worden ingeleverd
Hotel is geen 5 sterren maar matig opgeknapt 4 sterren.
Jammer dat het restaurant gerenoveerd werd tijdens ons verblijf. Daardoor kon men de gewenst kwaliteit niet leveren.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 11 november 2019

Dit prachtige hotel ligt in een uitgestrekt golfterrein. Ook voor niet-golfers een prachtige en rustige omgeving.
Kamers kijken uit of dit golfterrein. We hadden een junior suite (gratis upgrade !) ruim en voorzien van alle comfort.
Kamers super net en prima onderhoud. Uitstekend restaurant. Ontbijt met zeer ruime keuze (bijna iedere dag buiten kunnen ontbijten). Niet ver van luchthaven. Jerez op enkele minuten rijden. Cadiz, Sanlucar de Barrameda en zelfs Sevilla op rijafstand. Gratis parking voor de deur.
Kortom : alles super !

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 22 oktober 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, de incheckbalie was prima, de kamers en bedden waren ook heerlijk en eten ook.

Er was 1 kleine smet op de hele vakantie bij het inchecken waren ze vergeten te melden dat als je een all inclusief pakket hebt, je de extra kosten van de GREENFEE op de kamer moet zetten zodat je ze via de voucher,die je bij de boeking hebt gekregen, kunt betalen

Uiteindelijk hebben we het toch teruggekregen. Ze hebben het correct afgehandeld na onze vasthoudendheid.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2019

Goede ontvangst bij de receptie, schone kamers, meer dan uitstekend ontbiijt ; super genoten tijdens ons 2de trip dit jaar op de zelfde locatie ; mooi een zonnig weer; ideaal om te golfen en naar zee te gaan .

Datum van verblijf: oktober 2019