2 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 101
PricelineUS$ 97
travelup.comUS$ 112
Beoordeeld op 23 september 2017

Dit moet een heel mooi hotel zijn geweest, met de nadruk op geweest..Alles is behoorlijk gedateerd en minder goed onderhouden jammer wan de potentie was er.Mijt vooral het restaurant,, daar is het aanbod bedroevend slecht. Na een hele dag op sjouw te zijn, waren wij te moe om de deur nog uit te gaan en lieten wij ons daardoor verleiden in tegen onze natuur in te gaan en gebruik te maken van het hotel restaurant. Dat hadden wij beter niet kunnen doen. Het hotel geven wij een gemiddelde score, maar het restaurant verdiend een zeer dikke onvoldoende.Het ontbijt is trouwens wel prima.,

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 februari 2017

Op doorreis naar Sevilla 3 nachten geslapen in dit bijzondere hotel. Buiten voldoende gratis parkeergelegenheid. Binnen groot en enigszins gedateerd, lange gangen met veel kamers. Vriendelijke personeel, bedden prima en uitgebreid ontbijt, muesli en yoghurt fruit zeer goed.zwembad aanwezig in ruime tuin. In 20 minuten loop je naar centrum Jerez. Aanrader voor dagtrip met boot over naar Cadiz.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 2 juni 2016 via mobiele applicatie

Schoon maar vreemd hotel, alleen receptie. Op het terras bij het zwembad geen bediening en poolbar was niet open. De bar in het hotel open van s'middags 17.00 tot 23.00 uur. Ontbijt wel gevarieerd maar niet echt een gezellige eetzaal. Bedden bij zwembad (beperkt aantal)voor een gedeelte vervangen maar de meeste houten bedden deels houtrot. Als je s'morgens koffie dronk op het terras bij zwembad stonden er s'avonds de kopjes nog. Kamers waren voldoende en schoon. Zijn 3 nachten in dit hotel geweest en van hieruit de steden Sevilla, Ronda bezocht.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 8 september 2015

Hotel was niet bijzonder, wel een zwembad aanwezig, ontbijt buffet was wel voldoende verzorgt van alles wat, slecht wifi ontvangst, bedden en bad/ douche waren wel goed en schoon, gratis parkeren, voor maar 3 euro met de taxi naar het centrum, was veel te ver om te lopen.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 6 september 2015 via mobiele applicatie

De inkomhal is zéér ruim met imposante gangen en het personeel is vriendelijk. Er is trouwens veel parkeergelegenheid rond het hotel. Ligt dicht bij het centrum maar toch rustig. Wij hadden kamers die uitkeken op het zwembad. Een minpunt is dat er enkele mensen (gasten?) tot in de vroege uurtjes buiten zaten en een enkeling had een zeer luide lach. Mijn broer kon niet slapen door dit lawaai. Ik weet echter dat dit zeker niet elke dag is, en als je enigszins snel in slaap valt is het zeker geen probleem want het was niet echt luid. De kamer is misschien een beetje gedateerd maar het mede door de mooie brede gangen is het wel mooi om nog eens eens een sfeer van een hotel zoals in de oude films. Badkamer id trouwens mooi. Ontbijt heel erg uitgebreid en lekker, zeker een aanrader! Goede kwaliteit voor de prijs.

Datum van verblijf: september 2015