82 US$
Priceline82 US$
Expedia.com77 US$
Prestigia.com96 US$
Beoordeeld op 28 oktober 2019

Goed hotel, prima ontbijt redelijk uitgebreid, mooi groot buitenzwembad ruim van opzet, genoeg parkeerruimte, gelegen in rustige wijk, en op 25 minuten loopafstand van het centrum vam Jerez. Restaurant aan te bevelen, hebben er 3 x gedineerd.

Kamertip: Begane grond aan zwembadzijde.
Datum van verblijf: oktober 2019
HACEHOTELES, Director General van Hotel Jerez & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Beste Klanten,

Hartelijk dank voor uw kommentaar, en om uw ervaringen te delen.
Hiermee verstrekte u ons zeer nuttige informatie, die wij met ons personeel zullen
bespreken en waar wij rekening zullen mee houden om onze service te verbeteren.

Wij hopen U binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Juan Sañudo
Director

Beoordeeld op 21 oktober 2019

Personeel behulpzaam eten in het restaurant was uitstekend 20 lopen van het centrum mooi winkelcentrum dicht bij waar je mooi en goedkoop kleding kan kopen je moet wel een auto hebben als je ergens naar toe wil

Kamertip: Kamer 115 beneden terras je loopt meteen naar zwembad
Beoordeeld op 19 oktober 2019

Kamer was prima .
Het ontbijt was matig.
Het was fijn dat we fietsen konden gratis gebruiken .Dit was fijn zodat we naar het centrum zonder auto.
Het restaurant wat naast het hotel was erg goed.Leuke bediening zeker aan te bevelen

Kamertip: De kamer was prima
Beoordeeld op 13 oktober 2019 via mobiele applicatie

We hebben een overnachting gehad in dit hotel.
Hadden er best langer willen blijven om meer van Jerez de La Frontera te zien. Nu ook veel tijd doorgebracht in het oude centrum van Cádiz.( leuke pleintjes en volop plek om te eten en drinken, maar ja waar is dat niet in Spanje)
De hotelkamer was goed, met een heerlijk balkon en uitzicht op het zwembad. De badkamer was goed uitgerust, heerlijke volle douche.
Het ontbijt was top: zeer uitgebreid en smaakvol!
Misschien een iets duurdere overnachting, maar wij vonden het geld meer dan waard.
Wat men wel kan aanpakken is de staat van de kamer qua verf etc. Als je in hun folders kijkt is alles ‘ op en top’. De praktijk kan echter wel wat vernieuwing gebruiken.

Beoordeeld op 1 oktober 2019 via mobiele applicatie

Dit mooie frisse en gezellige hotel is een topper.
Het ontbijt is goed.
Het hotel beschikt over een zwembad en spa. Erg mooi !
Ook is er een groot parkeerplaats voor je auto. Erg handig. Naar de stad is het een 20 minuten lopen en goed te doen.
Wij hadden een kamer op de begane grond. Deze kamer lag aan een mooie tuin waar je vanuit je kamer zo in kon lopen.
Wij hebben hier 1 nachtje geslapen en gegeten bij AQ35. Mooi restaurant, maar vooral lekker.
Kortom een fris en gezellig hotel.