Opslaan

vanaf 112,44 US$
vanaf 117,22 US$
vanaf 3.234,74 US$
Beoordeeld op 9 januari 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier terecht gekomen tijdens onze vakantie in jerez de la frontera. Als je kaartjes voor de hop on hop off bus koopt,a€13.50 dan krijg je toegangs kaarten voor de bodega twv €13.50 gratis erbij . Anders hadden we misschien niet gegaan. Nu dus wel en ik moet zeggen dat we er zeker geen spijt van gehad hebben . Zeer interessant en prachtige nostalgische rondleiding , met erna ook nog een kleine proeverij . Hele leuke middag gehad en weer wat opgestoken.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 22 november 2016 via mobiele applicatie

Tio Pepe is een uitstekende bodega voor beginnende sherryproevers die de herkomst, productieproces, verschillende soorten sherry, etc. helemaal niets interesseert. Perfect voor een paar leuke kiekjes om thuis te bewijzen dat je naar een echte sherrybodega bent geweest.

Voor de wijnfanaten onder ons. Pak maar een deurtje verder. Je komt van een koude kermis thuis als je denkt wat te leren over sherry, nou eindelijk te weten komt wat flor is en wat de verschillen zijn tussen al die soorten sherry.

Tot slot de proeverij. Je krijgt het laagste segment te proeven wat doorgaans alleen naar Engeland en Nederland verscheept wordt omdat de locals die bocht niet hoeven.

Beoordeeld op 24 oktober 2016 via mobiele applicatie

Zeker een aanrader , een mooie uitgebreide rondleiding en daarna degustatie . Je kan kiezen in welke taal je de uitleg wilt . Een must , al drink misschien niet graag een droge cherry , een halfzoete of zoete kan ook !

Beoordeeld op 24 oktober 2016

Leuke bodega maar wat commercieel, je ziet wat oude troep en een leuke video van het industrieële complex en achteraf de proeverij met 1/4 glaasjes cherry en mini tapas en dan snel naar de shop voor wat commissie aankopen van de gids.

Beoordeeld op 11 oktober 2016 via mobiele applicatie

Grote bodega waar je wel een goede uitleg krijgt over de historiek en het brouwproces. Mooie locatie en goede rondleiding. Nadien een proeverij die zeker ok is. Toch, geen uitleg bij het proeven, is wel spijtig. Wij namen de 4 sherry's met tapas. De donkere sherry's die je enkel bij de 4 krijgt vond ik het best. Toch, bodega Tradizion is beter.