94 US$
Expedia.com61 US$
Priceline72 US$
StayForLong94 US$
Beoordeeld op 18 november 2019 via mobiele applicatie

Fijn verblijf in fijn hotel op een fijne locatie dicht bij het vliegveld. Ruime schone kamer met alles erop en er aan. Bijzonder fijn en groot bed. Het enige wat we erop aan te merken kunnen hebben gaat over een kapotte lichtschakelaar.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 oktober 2019 via mobiele applicatie

Hotel voor ons " gekozen" in rondreis Andalusië. Ruime kamer(straatkant). Prima ontbijtbuffet,voor ieder wat wils. 10 min lopen naar centrum. Auto voor €10,00 per dag te parkeren op terrein naast zwembadje.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel. Mooie ruime kamers. Super ontbijt. Op 10 minuten van het centrum. Er is een zwembad en een Spa. (Van de Spa hebben wij geen gebruik gemaakt) vriendelijk personeel, bij de receptie spreken ze goed Engels. Wij gebben het hier goed gehad.

Datum van verblijf: augustus 2019
JavierP3415, recepcion van Soho Boutique Jerez & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019

Dear,

Thank you so much for your wonderful comment! We are glad to see that you rate your stay as "Excellent". At Soho Boutique Jerez we love taking care of every detail of our guests' stay. We hope to see the whole family again very soon and we remain at your disposal for whatever they need. Receive a cordial greeting.

Customer service department

Beoordeeld op 25 september 2018

Wij hebben een prima verblijf gehad in Soho hotel. Er zijn pluspunten en er zijn minpunten.
Pluspunten:
+ ontvangst bij de receptie was heel vriendelijk en gastvrij.
+ ruime kamers. Wij hadden een vide.
+ ruime badkamer en heerlijke amenities.
+ koffie en water op de kamer
+ strijkijzer en strijkplank!!!
+ ligging
+ ontbijt was ruim, vers en heerlijk!

Minpunten:
- kamers zijn beetje gehorig
- enkele lampen deden het niet op onze kamer waardoor het vrij donker was
- we hadden bij de vide geen mooi uitzicht
- het zwembad op de foto van het hotel doet helaas niet zo groot aan en zit naast de parkeerplaats; dat is niet echt SPA.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Tweede stop in onze 19-daagse Zuid-Spaanse roadtrip. De ‘vervelende’ Spanjaarden voor ons die moeite hadden met inchecken buiten beschouwing gelaten verliep alles vlot. Sympathieke kerel achter de desk, dat mag wel eens vermeld worden. De kamer gaat enkele decennia terug, maar is ruim en proper. Onze kamer had moeite om de WiFi-connectie te vinden, maar dat is maar een ‘kleintje’. Het zwembad is oké en als mijn man zijn trouwring niet tien minuten lang was verloren, was de kennismaking waarschijnlijk een pak aangenamer geweest. Kwartiertje stappen richting centrum en geen vijf minuten zoals op de site van het hotel staat. Voor wie op roadtrip is - zoals wij - is de parking een aangename extra, zelfs als die betalend is. Oja, die parking ligt rond het zwembad. En die is op zijn beurt weer omringd door kunstgras. Laat de foto’s jullie niet bedotten. Tip: ben je met de auto of wil je een kwartiertje stappen? Te midden van de woonblokken is er een geweldig goedkope en geweldig lekkere Mexicaan. We hebben er al een paar gehad in ons leven en deze behoort tot de uitblinkers.

Datum van verblijf: juli 2018