Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 77
PricelineUS$ 78
TravelocityUS$ 77
travelup.comUS$ 90
Prestigia.comUS$ 91
Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Tweede stop in onze 19-daagse Zuid-Spaanse roadtrip. De ‘vervelende’ Spanjaarden voor ons die moeite hadden met inchecken buiten beschouwing gelaten verliep alles vlot. Sympathieke kerel achter de desk, dat mag wel eens vermeld worden. De kamer gaat enkele decennia terug, maar is ruim en proper. Onze kamer had moeite om de WiFi-connectie te vinden, maar dat is maar een ‘kleintje’. Het zwembad is oké en als mijn man zijn trouwring niet tien minuten lang was verloren, was de kennismaking waarschijnlijk een pak aangenamer geweest. Kwartiertje stappen richting centrum en geen vijf minuten zoals op de site van het hotel staat. Voor wie op roadtrip is - zoals wij - is de parking een aangename extra, zelfs als die betalend is. Oja, die parking ligt rond het zwembad. En die is op zijn beurt weer omringd door kunstgras. Laat de foto’s jullie niet bedotten. Tip: ben je met de auto of wil je een kwartiertje stappen? Te midden van de woonblokken is er een geweldig goedkope en geweldig lekkere Mexicaan. We hebben er al een paar gehad in ons leven en deze behoort tot de uitblinkers.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 juli 2018

Het hotel staat met 4 sterren op de lijst. Onze ervaring is dat het deze kwalificatie niet verdient:
- Eten is slecht en zeker niet in verhouding tot de prijs. Werd gereedgemaakt door de medewerkster die ook de bar en het terras moest doen. Kok is blijkbaar regelmatig afwezig en om iets bij de hotelbar te willen bestellen stond er standaard een bel voor het oproepen van een medewerker. Er is geen permanente bezetting van de bar en de sterke indruk is dat op personeel is bezuinigd.
Vb. een wijnglas was vuil en na 4 glazen aangereikt te hebben gekregen,bleek er een schoon glas te zijn... Bestellingen van de drankkaart leverden geregeld op dat het product niet voorhanden was. Eten uitserveren duurde te lang (een gerecht was ook al koud en voor-en hoofdgerecht werden nagenoeg gezamenlijk opgediend) en gingen vergezeld met de verontschuldiging van de bardame dat ze alles (bar-koken-serveren-opruimen etc) alleen moest doen....
- In de minibar zat schimmel.
- De huidige naam Soho Boutique Jerez & Spa zal het gevolg zijn van een recente eigenaar wisseling. Het wifi adres staat nog op JanDalos en dat is de vorige hotelnaam. Mogelijk dat onder de vorige eigenaar de 4 sterren een terechte waardering was, onder Soho... echter niet. In potentie zou het nog iets kunnen hebben doch dan dient men wel veel te (blijven) investeren.
- Zwembad, zoals op de foto afgebeeld met mooie groen omheining. Nu echter met een groen doek en met daarachter een afbraak terrein.
- Wifi ontvangst op het terras en de hotelkamer (bijgebouw) nihil.
- In de Superieurkamer was de badkamer beschimmeld (in het bad/douche) en toiletartikelen werden niet aangevuld (er moest om gevraagd worden)
- Ontvangst bij de receptie was ongeïnteresseerd.
Al met al zeker niet een 4 sterren waardering waardig...

눇Ligging van het hotel is weliswaar aan een drukke straat doch daarmee is het ook een stadshotel. Centrum is op loopafstand alsmede de belangrijkste attracties van Jerez. De superieur kamer (die we overigens automatisch kregen) in het bijgebouw is speels doch onpraktisch ingericht. Entresol met zitje en TV is met donkere trap te bereiken (niet geschikt voor ouderen/slechtzienden). Gehele appartement is donker ingericht. Persoonlijke smaak zal bepalen of het sfeervol of gedateerd is.... Reiniging is sterk afhankelijk van de medewerkster.

Kamertip: Kamer in bijgebouw zijn de superieur kamers. Geven ruimte, niet efficiënt ingericht maar wel speels (entresol) en gehorig.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 maart 2018

In het centrum van jerez gelegen. Een net schoon en hygiënisch hotel. Vriendelijk personeel en een gewoon ontbijt. Harde bedden. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Leuke terrassen en lekkere sherry en vermout. Parkeergelegenheid aanwezig.

Beoordeeld op 15 maart 2018

Sfeervol hotel met een luxe uitstraling. Onze kamer in het bijgebouw, een gerestaureerde bodega, was schoon, rustig, sfeervol met goede bedden. Ontbijt in hoofdgebouw is heel uitgebreid. Tegen betaling van € 6,00 per dag kan de auto bij hotel geparkeerd worden. Ligging is zeer geschikt voor bezoek aan Jerez de la Frontera. Nog geen 10 minuten lopen van het centrum.

Beoordeeld op 8 maart 2018

Van binnen groter dan het lijkt en prachtig interieur. Wij hadden in het bijgebouw een kamer met slaapkamer en entresol met zithoek. Heel rustig, niet gehorig. Geen tijd gehad voor de Spa, zag er wel goed uit. Vriendelijk en behulpzaam personeel . Eten komt niet verder dan spaghetti en hamburger, handig als je haast hebt.

Kamertip: Kamer met entresol voelt luxe