Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

Manieren om Mercado Central de Abastos te ontdekken
vanaf 245,16 US$
Meer info
Beoordeeld op 12 juni 2019 via mobiele applicatie

Al vele mercado’s bezocht in Spanje, maar dit is het hoogtepunt: mooie architectuur, goed onderhouden/gerenoveerd en vooral: dagelijks in gebruik! Gelegen in het hart van Jerez. Buitenste rand is vooral gevuld met groente & fruit- en vlees handelaren, Het centrale gedeelte met vishandelaren. Topkwaliteit! Gevarieerd aanbod en in onze ogen heel goedkoop (tonijn!). Foto’s nemen geen enkel probleem hier (geen norse reacties zoals elders nog wel eens wil gebeuren). Must visit.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Tijdens de vakantie zoeken we altijd verse lokale producten om te eten. En ook hier weer geslaagd. Erg mooi gebouw en gezellige drukte.. heerlijk in het huis waar we zaten ervan gekookt

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 17 juni 2017 via mobiele applicatie

In het centrum van Jerrez ligt de markthal waar voornamelijk vis wordt verkocht. Ziet er mooi uit, gezellige sfeer hangt er zoals dat meestal is op zo'n buitenlandse markt.
Buiten zijn ook nog wat kraampjes oa. kleding. Zeker heen gaan als je in Jerrez bent.

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 3 april 2017

loop binnen en ervaar wat "vers" betekent. Je denkt ineens terug aan NL met al die voorverpakte vis, kip en vlees en hoe anders kan het zijn. Alle groente en fruit als een kunstwerk opgestapeld...
Alle soorten vis te kust en te keur.... fantastisch om te zien wat je een paar uur later op je bord geserveerd krijgt.

Echt een aanrader.

Datum van activiteit: januari 2017
Beoordeeld op 25 september 2016 via mobiele applicatie

Leuk om in de ochtend over deze markt te zwerven en te zien wat er verkocht wordt en gekocht door de Spanjaarden .
Echt een lokale markt waar de Spanjaarden hun inkopen doen.
Eindig met een Tapas en biertje zou ik willen zeggen. Verser dan hier kan je het niet krijgen!

Datum van activiteit: september 2016