Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Beoordelingen (1.213)
Beoordelingen filteren
1.213 resultaten
Waardering van reizigers
469
490
161
69
24
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
469
490
161
69
24
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.213 beoordelingen
Beoordeeld op 1 maart 2020

Bij binnenkomst wordt je netjes ontvangen en goed geholpen. Kamers zien er ook netjes en schoon uit. Het hotel bevindt zich in een mooie omgeving en dichtbij het centum van Soest en Amersfoort. Kortom zijn er genoeg faciliteiten om even lekker te ontspannen.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank U429ZFwesleys
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
jozienstolwijk, Manager van Doubletree by Hilton Royal Parc Soestduinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Geachte U429ZFwesleys ,

Hartelijk dank voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren.

Het is zeer prettig te lezen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel.

Nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en ik zie er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen.

Aarzel niet om voor uw vervolgreservering contact op te nemen met onze Reservations Agent op +31 (0)35 603 8383 of stuur uw e-mail naar reservations.soestduinen@hilton.com.


Met gastvrije groet,
Ilias Munoz Ortiz
Front Desk Agent

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 februari 2020

Hotel heeft jong personeel die vooral direct communiceren met hun klanten. Prima faciliteiten en mooie kamers. Hotel is net verbouwd. Restaurant serveert topmaaltijden van zeer verse producten. De omgeving is super

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank raymondk15
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
jozienstolwijk, Manager van Doubletree by Hilton Royal Parc Soestduinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Geachte Raymondk15,

Hartelijk dank voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren.

Het is zeer prettig te lezen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel.

Nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en ik zie er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen.

Aarzel niet om voor uw vervolgreservering contact op te nemen met onze Reservations Agent op +31 (0)35 603 8383 of stuur uw e-mail naar reservations.soestduinen@hilton.com.


Met gastvrije groet,
Ilias Munoz Ortiz
Front Desk Agent

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 februari 2020

Prima hotel met excellente gastvrije medewerkers, goed restaurant en ontbijtservice. Zeker een aanrader en we komen zeker weer eens lang. Prijs/kwaliteitverhouding is goed eveneens het welkomstcadeau.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank 187willem
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
jozienstolwijk, Manager van Doubletree by Hilton Royal Parc Soestduinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Geachte 187willem,

Hartelijk dank voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren.

Het is zeer prettig te lezen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel.

Nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en ik zie er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen.

Aarzel niet om voor uw vervolgreservering contact op te nemen met onze Reservations Agent op +31 (0)35 603 8383 of stuur uw e-mail naar reservations.soestduinen@hilton.com.


Met gastvrije groet,
Ilias Munoz Ortiz
Front Desk Agent

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 februari 2020

Mooi modern hotel
Volledige restyling
Zeer kindvriendelijk
Mooi zwembad
Mooie groene omgeving
Perfecte ligging naar alle doorgaande wegen
Zeer uitgebreid ontbijt
Vriendelijk personeel waarbij de klant nummer 1 staat

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank lguijt1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
jozienstolwijk, Front Office Manager van Doubletree by Hilton Royal Parc Soestduinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2020

Geachte Lguijt1,

Hartelijk dank voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren.

Het is zeer prettig te lezen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons hotel.

Nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en ik zie er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen.

Aarzel niet om voor uw vervolgreservering contact op te nemen met onze Reservations Agent op +31 (0)35 603 8383 of stuur uw e-mail naar reservations.soestduinen@hilton.com.


Met gastvrije groet,
Gina van Nijendaal
Front Desk Agent

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 februari 2020

Een hotel dat ietwat afgelegen gelegen is omdat ik met openbaar vervoer reis. Na 18u is het dus zo goed als niet meer bereikbaar. Maar door de aanwezige faciliteiten hoef je je zeker niet te vervelen. Er is ook zeker voldoende parking indien nodig.

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank JessyS75
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
jozienstolwijk, Manager van Doubletree by Hilton Royal Parc Soestduinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Geachte mevrouw JessyS75,

Hartelijk dank voor het invullen van onze online enquête naar aanleiding van uw verblijf in januari. Op basis van uw terugkoppeling kunnen wij de servicestandaard in ons hotel continu aanpassen en verbeteren.

Het is zeer prettig te lezen dat u over het algemeen tevreden was over uw verblijf in ons hotel.

Nogmaals dank voor uw waardevolle evaluatie en ik zie er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in het Doubletree by Hilton Royal Parc Soestduinen.

Aarzel niet om voor uw vervolgreservering contact op te nemen met onze Reservations Agent op +31 (0)35 603 8383 of stuur uw e-mail naar reservations.soestduinen@hilton.com.

Met vriendelijke groet,

Ilias Munoz Ortiz
Front desk agent
DoubleTree by Hilton Soestduinen



Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken