Travelocity
Lol.travel
Trip.com
eDreams
Beoordeeld op 8 oktober 2018

Wij (2 volwassen en 2 kinderen van 4 en 6) waren op zoek naar een hotel met zwembad om Umbrië te verkennen en zijn bij Guesia Village uitgekomen.
Dit hotel ligt op een 5-tal minuten rijden van het centrum van Foligno.
Het klopt dat het hotel een renovatie kan gebruiken, maar dit maakt wel deel uit van de charme. Super vriendelijk personeel!

Assisi, Spello en Perrugia liggen op 30m-45m rijden, Castiglione del Lago en San Feliciano (Lago trasimeno) dan weer op een goed uurtje rijden. Orvieto op anderhalf uur rijden. Wel auto nodig om ergens naar toe te rijden.

2 zwembaden waarbij het zwembad aan de bijgebouwen (appartementen) het grootste en leukste is (met bubbelbad). Ruim voldoende ligzetels beschikbaar.
Het eten was werkelijk verrukkelijk! Wij zijn echte liefhebbers van lekker eten en dit hotel is dan ook een absolute aanrader wie houdt de pure, authentieke Italiaanse keuken. De heerlijke truffelpasta die speciaal voor mijn vrouw en mij werden bijgemaakt, zullen wij ons nog lange tijd herinneren. Telkens een uiterst verzorgd groentenbuffet (rauwe groenten, gekonfijte courgette/paprika,...) en voor de kinderen telkens een mini-buffet met keuze uit pasta, vlees (kip, varkensvlees, ...) en een aardappelvariant (puree, frietjes,...).
Telkens heerlijke wijn (wit, rose of rood) en water (plat of bruis) aan tafel.
Iedere dag een uitgebreid ontbijtbuffet met vers gebakken eitjes met heerlijke pancetta. Ook af en toe vers gebakken pannenkoeken.
Voor ons een super leuke vakantie en een aanrader voor wie op zoek is naar een gezellig familiehotel met uitstekend restaurant!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 17 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer knappe locatie, verzorgd, familiale sfeer en super vriendelijk personeel. Kookworkshop zeker aan te raden. Restaurant is top, zeer lekker gegeten.
Gezellige tuin met paviljoens en lounge zetels. Appartementen bevinden zich slechts op 100 meter van hotel en beschikken over aparte tuin en zwembad

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 13 september 2017

Reeds voor de derde keer dit hotel bezocht en we hebben weer een topvakantie mogen beleven.
De directie en het personeel heeft er weer alles aan gedaan om de gasten in alles op hun wenken te bedienen.

Ann, Frank, Mateo

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 22 augustus 2017

Het hotel is gedateerd maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door het voortreffelijke eten 's avonds. Kokkin Santa is reeds jaren de superieure chef van Guesia's keuken. Het lieve, vriendelijke en persoonlijke personeel (Milena, Cristina, Maurizio , Fabio, Pepe en alle andere anderen) zijn geweldig. We kwamen hier voor het derde jaar op rij. Wat wij minder vonden dit jaar was het ontbijt en het lange wachten op een koffietje. Wat dan wel weer een pluspunt was dit jaar, was de lunch (pasta, pizza, fruit, sla en drankjes) die kosteloos werden aangeboden.
Tonnino en zijn vrouw Emi,de uitbaters van het hotel, zorgen nog steeds voor een zorgeloze en uitmuntende vakantie.
De avond van Ferragoso (15/08) was onvergetelijk.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017

Het hotel ligt op een afgelegen locatie, dit wordt ruimschoots gecompenseerd door het lekkere eten en vriendelijke bediening.
Zeer veel Belgische klanten die reeds meerder jaren terug komen naar dit hotel, wat het beste bewijs is van tevreden klanten

Datum van verblijf: augustus 2016