119 US$
Hotels.com113 US$
Priceline119 US$
Lol.travel133 US$
Beoordeeld op 17 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer knappe locatie, verzorgd, familiale sfeer en super vriendelijk personeel. Kookworkshop zeker aan te raden. Restaurant is top, zeer lekker gegeten.
Gezellige tuin met paviljoens en lounge zetels. Appartementen bevinden zich slechts op 100 meter van hotel en beschikken over aparte tuin en zwembad

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 13 september 2017

Reeds voor de derde keer dit hotel bezocht en we hebben weer een topvakantie mogen beleven.
De directie en het personeel heeft er weer alles aan gedaan om de gasten in alles op hun wenken te bedienen.

Ann, Frank, Mateo

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 22 augustus 2017

Het hotel is gedateerd maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door het voortreffelijke eten 's avonds. Kokkin Santa is reeds jaren de superieure chef van Guesia's keuken. Het lieve, vriendelijke en persoonlijke personeel (Milena, Cristina, Maurizio , Fabio, Pepe en alle andere anderen) zijn geweldig. We kwamen hier voor het derde jaar op rij. Wat wij minder vonden dit jaar was het ontbijt en het lange wachten op een koffietje. Wat dan wel weer een pluspunt was dit jaar, was de lunch (pasta, pizza, fruit, sla en drankjes) die kosteloos werden aangeboden.
Tonnino en zijn vrouw Emi,de uitbaters van het hotel, zorgen nog steeds voor een zorgeloze en uitmuntende vakantie.
De avond van Ferragoso (15/08) was onvergetelijk.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017

Het hotel ligt op een afgelegen locatie, dit wordt ruimschoots gecompenseerd door het lekkere eten en vriendelijke bediening.
Zeer veel Belgische klanten die reeds meerder jaren terug komen naar dit hotel, wat het beste bewijs is van tevreden klanten

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 1 juni 2017 via mobiele applicatie

In mei hebben we hotel Guesia voor de derde keer bezocht met vrienden. Het onthaal is er supervriendelijk, de kamers zijn leuk, de tuin en het zwembad zijn zeer aangenaam. Het eten is er ook superlekker. Proficiat aan hotelier Tonnino en zijn vrouw Medi en hun team !!!

Datum van verblijf: mei 2017