“Sfeervol terras”

Keukens: Nederlands
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de positieve recensies dit terras uitgekozen voor diner. Alles klopte. Gezellig terras, leuke bediening, lekker gegeten. Vast van plan om hier nog eens naar terug te komen.

Datum van bezoek: juli 2020

3 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker op het terras gezeten en gegeten.
Eten was heerlijk, een driegangen menu wat normaal best te veel is, ging er prima in.
Bediening was vriendelijk.
Kom zeker terug

Datum van bezoek: juli 2020
24 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een wandeling hier terecht gekomen. Wat een gezellig en ruim terras. We werden snel en vriendelijk geholpen. Lunch was top! We hadden 1 vleesplank en 1 visplank. Een mooi proeverijtje, flinke portie en was erg lekker.

14 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke plek is dit toch.
Binnen en buiten is t gezellig, leuke muziek, leuke bediening en echt super lekkere lunch gerechten!
Wij zijn nu voor de tweede x geweest, en terwijl we aan t eten zijn zien we zoveel lekkers voorbij komen dat we echt vaker terug moeten.
Hele leuke en gezellige plek!

14 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader! Leuk terras aan de doorgaande weg in Eys. Vriendelijke bediening en hele grote porties eten. Veel keus en erg goed verzorgde maaltijden (leuk opgemaakt). Bovenal was her erg smaakvol.

Reizigers die Bie de Tantes bekeken, bekeken ook

In Bie de Tantes geweest? Deel je ervaringen!