“Lekkere Italiaan”
Beoordeling van La Roma

La Roma
Geclassificeerd als nr. 14 van 95 Restaurants in Le Touquet – Paris-Plage
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Italiaan is zeker een aanrader. De zaak doet ongezellig aan, maar we kregen een prima tafeltje. Bediening is snel. Pasta pesto en bolognese erg lekker. Tiramisu heerlijk. Ook de witte Trebbiano wijn. Personeel is vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2021

10 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke obers, lekkere pizza's(mochten wel klein beetje groter zijn) wel zeer vriendelijke bediening en propere zaak. Best op voorhand reserveren voor een plaatsje binnen

Datum van bezoek: augustus 2021
10 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt uit de buurt van de drukte maar toch in het centrum. Eten op terras maakt het extra gezellig! Pasta Carbonara is een aanrader

Datum van bezoek: september 2020
19 november 2019 beoordeeld

Wij kwamen hierlangs voor een lunch en waren aangenaam verrast door de kwaliteit die we voorgeschoteld kregen. We namen de verse pasta 'ravioles cêpes' samen met een lekker glaasje rode wijn en vonden dit een superlekker gerecht. We werden verleid door de café gourmand die we zagen verschijnen op de tafel naast ons en ook deze verwenkoffie was super. Besluit: dit is zeker de betere Italiaan!

Datum van bezoek: november 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte prijs-kwaliteitsverhouding. Heerlijke desserts, lekker kalfsvlees, kortom prima italiaan! Vlotte bediening & zeer vriendelijk personeel!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die La Roma bekeken, bekeken ook

Le Touquet – Paris-Plage, Pas-de-Calais

In La Roma geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.